Bank@Net pomoč računi | OTP banka

Bank@Net pomoč računi

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

Računi

Kako si poimenujem ali preimenujem račun?
Pri izbranem računu kliknite na Možnosti in izberite Limiti in nastavitve.
  • V spletni banki kliknite na gumb SPREMENI IME.
  • V mobilni banki tapnite ikono svinčnika v polju Ime računa.
Kako si nastavim dnevno omejitev poslovanja?

Dnevno omejitev poslovanja nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na ikono svinčnika (edit) in spremenite znesek.


Kako si lahko naročim limit (dovoljeno prekoračitev poslovanja) na računu?

Dovoljeno prekoračitev stanja (limit) na računu si nastavite s klikom na gumb 'Limiti in nastavitve'.

Za spremembo dnevnega limita pritisnite na 'posodobi' pri rubriki 'Prekoračitev stanja'. Sledite korakom in vnesite želen znesek.


Kako najdem in kako si izvozim izpiske za transakcijski račun?

Vsi izpiski za vaš transakcijski račun so vam dostopni v zavihku 'Računi', kjer za posamezen račun kliknete na 'Izpiski'. Za najhitrejši izvoz vam svetujemo, da se prijavite v spletno banko Bank@Net.

Vsak izpisek bo imel možnost izvoza, kot je prikazano na spodnji zaslonski sliki.
 



Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net:
Spletne banke Bank@Net in portala e-Obvestila:
  • mBank@Net verzija 5.2* in novejše.
  • Operacijski sistem Android verzija 8.0* in novejše ter iOS verzija 15.0* in novejše.
  • Zadnji dve glavni verziji večjih brskalnikov (Chrome, Firefox, Edge in Safari)**.
 
*Starejše verzije od 5.2 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 8.0 ter iOS verzije 15.0 ne bodo delovale od 18. 12. 2024 naprej.
**Glavna verzija brskalnika je definirana s številkami pred ločilom (npr. Chrome 120.xyz in 121.xyz). Ne zagotavljamo delovanja na drugih brskalnikih ali stareijših verzijah od omenjenih.
 



 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@otpbanka.si.

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.







 
 



  BANKA NIKOLI NE BO:

 
 od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani OTP banke so:
www.otpbanka.si
bankanet.otpbanka.si
online.otpbanka.si/bankanet/odklepanje/
online.otpbanka.si/bankanet/registracija/
bankanet.otpbanka.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.