Bank@Net pomoč plačila in zahteve | OTP banka

Bank@Net pomoč plačila in zahteve

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

Plačila in zahteve

Kako opravim plačilo (UPN, enostavno nakazilo, plačilo v tujino)?

Plačila so vam na voljo v zavihku 'Plačila'. Bank@Net in mBank@Net vam omogočata sledeča plačila:

  • Domače plačilo (UPN) - Najpogosteje uporabljeno za plačevanje položnic
  • Enostavno nakazilo - Uporabljeno za plačila fizičnim osebam (v plačilu ni naslova osebe in reference)
  • Prenos med računi - Uporabljeno za prenose med računi, ki jih imate odprte na Novi kreditni banki Maribor (Ne velja za prenos med fizičnim računom in računom samostojnega podjetnika)
  • Plačilo v tujino - Uporabljeno za plačila v tuje države

Kje najdem plačila, zahteve in njihove statuse?

Plačila in zahteve, ki ste jih shranili, potrdili ali pa preklicali, najdete v zavihku 'Zahteve'. Pri vsaki zahtevi bo prikazan tudi status, v katerem se zahteva nahaja (Za potrditev, v obdelavi, opravljeno)

Kje dobim potrdilo o plačilu?
Potrdilo o plačilu lahko prenesete, ko je plačilo izvedeno (zahteva se nahaja v zavihku Opravljene). Potrdilo v PDF obliki se nahaja pri transakciji v prometu na računu.

Kako poteka izvajanje plačil?
  • Ko v digitalni banki (spletni ali mobilni) uspešno vpišete in potrdite zahtevo za:
    • plačilo (znotraj banke ali na drugo banko),
    • prenos med računi (transakcijski, varčevalni) ali
    • nakazilo na/iz predplačniške kartice
    se ta zahteva prikaže v zavihku Zahteve. 

    Pomembno: Vsa plačila znotraj banke (med računi ali prejemniki z računom na OTP banki) se izvedejo praviloma v roku nekaj minut – 24/7. 

    Status zahteve za plačilo odraža dejanski status plačila:

    Čaka na obdelavo

    Ko zahtevo potrdite (npr. z SMS žetonom), se ta najprej prikaže s statusom 'Čaka na obdelavo'. 

  • V tem trenutku stanje na računu še ni posodobljeno in plačilo tudi ni vidno v prometu na računu.


V obdelavi
  • Digitalna banka zahteve obdeluje po vrsti (t. i. čakalna vrsta). Ko je plačilo posredovano v izvedbo, se status spremeni v 'V obdelavi'.
  • Takrat se stanje na računu posodobi in je plačilo vidno v prometu na računu.

Izvedeno
  • Ko digitalna banka prejme povratni status o uspešni izvedbi, se zahteva premakne v zavihek Opravljene in dobi status 'Izvedeno'.
  • V tem trenutku je plačilo v prometu na računu prikazano kot opravljeno (obarvano črno).
  • Če imate vklopljeno obveščanje o plačilih, se pošlje tudi e-poštno sporočilo.


Spletna banka Bank@Net


Čaka na obdelavo
  • Ko zahtevo potrdite (npr. z SMS žetonom), se zahteva za plačilo nahaja v zavihku Zahteve, v zavihku V obdelavi. Ima status 'Čaka na obdelavo'.
  • V tem trenutku stanje na računu še ni posodobljeno in plačilo tudi ni vidno v prometu na računu.

V obdelavi
  • Digitalna banka zahteve obdeluje po vrsti (t. i. čakalna vrsta). Ko je plačilo posredovano v izvedbo, se stanje na računu posodobi in je plačilo vidno v prometu na računu. 


Izvedeno
  • Ko digitalna banka prejme povratni status o uspešni izvedbi, se zahteva premakne v zavihek Opravljene in dobi status 'Izvedeno'.
  • Plačilo je v transakcijah na računu prikazano kot opravljeno (obarvano črno).
Kaj so 'Zaupanja vredni prejemniki' in kje jih lahko dodam?
Ob potrditvi plačila boste imeli prejemnika plačila možnost dodati na seznam zaupanja vrednih prejemnikov s klikom na gumb 'Dodaj'. To pomeni, da ob naslednjem plačilu temu prejemniku več ne boste potrebovali SMS žetona za potrditev plačila.

Zaupanja vredne prejemnike lahko dodajate in brišete v zavihku 'Zaupanja vredni prejemniki'. 


Večkrat opravljam plačilo istemu prejemniku. Kako si ustvarim vzorec plačila?

Pri vnosu novega plačila v spletni banki lahko izberete možnost Shrani kot vzorec, s čimer pospešite in poenostavite plačila istemu prejemniku. Shranjene vzorce plačil najdete v zavihku Plačila, kjer jih lahko po potrebi urejate ali brišete.

Za plačila v tujino žal ni možno ustvariti vzorca, lahko pa podvojite že izvedeno plačilo in ga po potrebi prilagodite (glejte naslednje vprašanje).

 

Kako lahko uredim vzorec plačila?
Obstoječe vzorce plačil najdete v zavihku Plačila - Vzorci plačil. Izberite želen vzorec in nato kliknite na gumb Uredi. Odprl se vam bo UPN obrazec, na katerem lahko naredite spremembe in jih potrdite s klikom na Shrani.




 
Enako plačilo bi želel opraviti še enkrat. Kako podvojim plačilo?
Plačilo lahko podvojite tako, da v zavihku Plačila izberete možnost Podvoji plačilo. S pomočjo časovnega filtra poiščite želeno že izvedeno plačilo, nato pa v spletni banki kliknite zeleno ikono ali v mobilni banki tapnite na želeno plačilo.



Plačilo lahko podvojite tudi neposredno iz podrobnosti že izvedene zahteve.

Enako plačilo bi želel opraviti večkrat v prihodnosti. Kako nastavim ponavljajoče / periodično plačilo?
Če želite enako plačilo izvesti večkrat v prihodnosti, lahko nastavite Periodično plačilo. S tem boste isti znesek v določenih časovnih intervalih nakazovali istemu prejemniku. Postopek je naslednji:
  1. Vnesite novo plačilo (kliknite zavihek Plačila).
  2. Na dnu obrazca označite možnost Periodično plačilo.
  3. Nastavite pogostost (vsak mesec, vsaka dva meseca, vsake tri mesece ali vsakih šest mesecev), število plačil ter dan plačila.
Ob potrditvi se bo ustvarilo toliko zahtev, kolikor plačil ste določili. Vse te zahteve lahko kadarkoli prekličete ali jih izvedete takoj (glejte naslednji vprašanji).

Nastavljeno imam plačilo v prihodnosti. Kako ga lahko prekličem?
Plačilo, načrtovano za prihodnost, lahko prekličete tako, da odprete zavihek Zahteve in nato V obdelavi, odprete podano zahtevo in kliknete gumb Prekliči. Če želite preklicati več plačil hkrati, lahko na Bank@Netu označite vse zahteve, ki jih želite preklicati, in nato kliknete gumb Prekliči.

Nastavljeno imam plačilo v plačilo v prihodnosti. Kako mu spremenim datum izvedbe oziroma ga plačam takoj?
Plačilo takoj
Če želite plačilo izvesti nemudoma, ga lahko izvedete takoj. V zavihku V obdelavi izberite in označite želeno plačilo (ali več plačil) ter kliknite gumb Izvedi takoj.




Sprememba datuma izvedbe
Če želite datum izvedbe spremeniti na kakršenkoli drug datum (ne današnji), najprej prekličite obstoječe plačilo (glej prejšnje vprašanje). Nato uporabite funkcijo Podvoji plačilo ter pri podvajanju nastavite novi datum izvedbe (glej vprašanje Kako podvojim plačilo?).


 
Kako opravim menjavo v drugo valuto?
Menjavo v drugo valuto lahko opravite v Menjalnici, ki jo najdete znotraj razdelka Plačila. Izberite račun, iz katerega boste opravljali menjavo, in ustrezno valuto. 

Pozor! Konverzije se izvajajo vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 7.00 do 18.00. Vse zahteve za konverzije potrjene izven tega časa bodo izvedene naslednji delovni dan. Preračun zneska je informativne narave – pri izvedbi transakcije bo upoštevan tečaj, ki velja v trenutku izvršitve. Če nimate računa v izbrani valuti, ga bomo avtomatsko aktivirali za vas.





 


Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net:
Spletne banke Bank@Net in portala e-Obvestila:
  • mBank@Net verzija 5.2* in novejše.
  • Operacijski sistem Android verzija 8.0* in novejše ter iOS verzija 15.0* in novejše.
  • Zadnji dve glavni verziji večjih brskalnikov (Chrome, Firefox, Edge in Safari)**.
 
*Starejše verzije od 5.2 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 8.0 ter iOS verzije 15.0 ne bodo delovale od 18. 12. 2024 naprej.
**Glavna verzija brskalnika je definirana s številkami pred ločilom (npr. Chrome 120.xyz in 121.xyz). Ne zagotavljamo delovanja na drugih brskalnikih ali stareijših verzijah od omenjenih.
 



 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@otpbanka.si.

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.







 
 



  BANKA NIKOLI NE BO:

 
 od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani OTP banke so:
www.otpbanka.si
bankanet.otpbanka.si
online.otpbanka.si/bankanet/odklepanje/
online.otpbanka.si/bankanet/registracija/
bankanet.otpbanka.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.