Bank@Net pomoč Plačilne kartice | OTP banka

Bank@Net pomoč Plačilne kartice

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

Plačilne kartice

Kako si razdelim nakup z Visa kartico z odloženim plačilom na obroke?
V kolikor plačila niste razdelili na obroke v 60 minutah od opravljenega nakupa (preko SMS-a), ga lahko razdelite na obroke vse do konca obračunskega obdobja kar v Bank@Netu in mBank@Netu. Podrobna navodila najdete tukaj.

*Posamezen obrok se obračuna v skladu z veljavnim cenikom nadomestil za potrošnike.


Kako si naročim novo kartico?
Naročilo nove kartice vam je na voljo v zavihku 'Kartice', kjer v polju 'Nova kartica' pritisnete na 'Skleni'. Sledite korakom, in si s tem zagotovite novo bančno kartico (Predplačniška kartica, Kartica z odloženim plačilom).

POMEMBNO: Naročilo oddajte le za novo kartico. Če vaši kartici kmalu poteče veljavnost, naročila ni potrebno oddati. Vaša kartica bo avtomatično obnovljena in jo boste prejeli po pošti. Številko PIN vaše kartice si boste prikazali na kartici.

Kako si prikažem številko kartice, CVV kodo in PIN kodo kartice?
Številka kartice, datum veljavnosti in CVV koda se vam prikažejo s klikom na ikonico 'oko'. Po prejemu in pravilnem vnosu SMS žetona, vam bodo podatki vaše kartice na voljo 60 sekund. 

PIN koda kartice, se vam prikaže s klikom na 'Prikaži PIN'.


Kje najdem in kako si izvozim izpiske za kartico z odloženim plačilom Visa?

Izpiski za kartico z odloženim plačilom Visa so vam dostopni v zavihku 'Kartice', pod rubriko 'Kreditne kartice'.V kolikor potrebujete izpiske za specifično kartico, kliknite na 'Možnosti', v meniju pa potem izberite 'Izpiski'

V spletni banki Bank@Net lahko izpiske izvozite s klikom na 'Prenesi', kar vam bo prihranilo ogromno časa.

 

Kako si začasno blokiram ali odblokiram kartico?
V kolikor ste založili ali izgubili kartico, jo lahko blokirate kar digitalno. Pritisnite na 'Možnosti' pri kartici, ki ste jo izgubili, nato pa pritisnite na 'Začasno blokiraj kartico'.

V kolikor kasneje kartico najdete, jo lahko po istem postopku odblokirate.


Kako vidim promet v obdelavi na kartici z odloženim plačilom?
Vsa plačila opravljena s kartico, ki jih banka še ni prejela (oz. niso bila avtorizirana) vidite v razdelku 'NEKNJIŽENO'.

To pomeni, da se vam je razpoložljivo stanje na kartici že zmanjšalo, transakcija pa še ni bila obdelana s strani banke.


Kje si nastavim limit po plačilni kartici?
V kolikor želite spremeniti limit plačevanja s kartico, pritisnite na 'Možnosti'. Nato izberite 'Limiti in nastavitve' in sledite korakom.

Kje najdem in kako si izvozim izpiske za predplačniško kartico Visa?

Izpiski za predplačniško kartico Visa so vam dostopni v zavihku 'Kartice', pod rubriko 'Predplačniške kartice'. V kolikor potrebujete izpiske za specifično kartico, kliknite na 'Možnosti', v meniju pa potem izberite 'Izpiski'

V spletni banki Bank@Net lahko izpiske izvozite s klikom na 'Prenesi', kar vam bo prihranilo ogromno časa.

 

Kako dodam kartico v Google in Apple Wallet?

Na zavihku 'Kartice' na kartici izberete 'Možnosti'. Gumb za dodajanje se nahaja v meniju 'Limiti in nastavitve'. Po uspešnem dodajanju kartice v mobilno denarnico, enostavno opravite plačilo tako, da pridržite telefon zraven POS terminala.
 



Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net:
Spletne banke Bank@Net in portala e-Obvestila:
  • mBank@Net verzija 5.2* in novejše.
  • Operacijski sistem Android verzija 8.0* in novejše ter iOS verzija 15.0* in novejše.
  • Zadnji dve glavni verziji večjih brskalnikov (Chrome, Firefox, Edge in Safari)**.
 
*Starejše verzije od 5.2 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 8.0 ter iOS verzije 15.0 ne bodo delovale od 18. 12. 2024 naprej.
**Glavna verzija brskalnika je definirana s številkami pred ločilom (npr. Chrome 120.xyz in 121.xyz). Ne zagotavljamo delovanja na drugih brskalnikih ali stareijših verzijah od omenjenih.
 



 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@otpbanka.si.

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.







 
 



  BANKA NIKOLI NE BO:

 
 od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani OTP banke so:
www.otpbanka.si
bankanet.otpbanka.si
online.otpbanka.si/bankanet/odklepanje/
online.otpbanka.si/bankanet/registracija/
bankanet.otpbanka.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.