Bank@Net pomoč Mobilna banka mBank@Net | OTP banka

Bank@Net pomoč Mobilna banka mBank@Net

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

POMOČ PRI UPORABI BANK@NETA IN mBANK@NETA

Kaj vam omogoča mobilna banka mBank@Net?

Kako si posodobim osebne podatke (sprememba na osebnem dokumentu)?
V kolikor vam je potekel osebni dokument (vozniško dovoljenje, osebna izkaznica, potni list), ali pa ste zamenjali stalni naslov, lahko spremembo uredite kar digitalno.

Posodobitev osebnega dokumenta vam je na voljo v nastavitvah, kjer kliknete na 'Osebne nastavitve'. Za posodobitev osebnega dokumenta je potrebno slediti postopku, ki vam bo vzel 3 minutke,  kjer fotografirate sprednjo in zadnjo stran vašega osebnega dokumenta. 

 
Kako nakažem denar telefonskim kontaktom?
V mBank@Netu lahko denar preprosto nakažete telefonskim kontaktom če:
  • je prejemnik plačila registriran Flik uporabnik
  • znesek plačila ne presega 5.000 EUR
Več o Fliku in kako postati uporabnik, si lahko preberete tukaj.




 
Kako uporabim funkcionalnost NAKAŽI MI?

Funkcionalnost 'Nakaži mi' je odlična za situacije, kjer ena oseba poravna račun, ostalim pa pošlje QR kodo / povezavo za plačilo.Funkcionalnost 'Nakaži mi' omogoča:

Deljenenje LINK-a -  Pošljite prijateljem povezavo preko SMS-a, Facebook messenger-ja, Whatsapp-a, Viber-ja itd.

Deljenje QR kode -  Pošljite ali pokažite prijateljem QR kodo. Prijatelji jo v tem primeru samo poskenirajo / uvozijo v svojo mobilno banko.

V obeh primerih plačnik samo potrdi plačilo - vsi drugi podatki so že pred-izpolnjeni.



                  
 

Kako plačam položnico s skeniranjem QR kode?
Ko boste plačevali položnico, pritisnite na gumb 'UVOZI'.
  • V kolikor imate položnico pred seboj, samo poskenirajte QR kodo na položnici. V kolikor se nahajate v temnejšem prostoru, si pomagajte s svetilko.
  • V kolikor pa ste položnico prejeli na email ali pa kam drugam, pa jo lahko uvozite kot sliko, ali pa kot PDF dokument.



Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
Kako delim priporočilno kodo in zaslužim do 40 EUR?
Delite kodo s prijateljem, in si prislužite do 40 EUR! Več o programu pripelji prijatelje si lahko preberete tukaj.
 
  1. Kliknite na 'Povabi in zasluži'
  2. Kliknite na 'Deli kodo'
  3. Kodo delite s prijateljem, preko SMS-a, emaila, Facebook Messengerja, Whatsappa itd.


   
Kako si nastavim mGeslo in s tem biometrično prijavo?

Ustvarjeno mGeslo je pogoj, da se v mBank@Net lahko vpišete z biometrično prijavo (prijava s Face ID ali s prstnim odtisom).

mGeslo si nastavite v nastavitvah, v rubriki 'mGeslo'.

 

Kako napovem dvig gotovine?
V kolikor potrebujete gotovino, lahko dvig napoveste kar v mBank@Netu.
 
  1. Kliknite ne 'Napoved dviga'
  2. Izberite poslovalnico v kateri boste dvignili gotovino
  3. Izberite valuto in znesek, ki ga boste dvignili.
  4. Izberite datum dviga.


   


Potrebujete pomoč pri prijavi v Bank@Net in mBank@Net?

Za vas smo pripravili spletno stran s koristnimi informacijami glede prijave.


POMOČ PRI PRIJAVI
 


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net:
Spletne banke Bank@Net in portala e-Obvestila:
  • mBank@Net verzija 5.2* in novejše.
  • Operacijski sistem Android verzija 8.0* in novejše ter iOS verzija 15.0* in novejše.
  • Zadnji dve glavni verziji večjih brskalnikov (Chrome, Firefox, Edge in Safari)**.
 
*Starejše verzije od 5.2 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 8.0 ter iOS verzije 15.0 ne bodo delovale od 18. 12. 2024 naprej.
**Glavna verzija brskalnika je definirana s številkami pred ločilom (npr. Chrome 120.xyz in 121.xyz). Ne zagotavljamo delovanja na drugih brskalnikih ali stareijših verzijah od omenjenih.
 



 POMEMBNO


Pokličete nas lahko vsak delovnik od 8:00 do 19:00 na brezplačno številko 080 17 70  ali  +386 2 229 27 60. Lahko nam pišete na info@otpbanka.si.

V primeru suma zlorabe spletne banke, izgube, menjave ali kraje  mobilnega telefona vas prosimo, da
pokličete klicni center na 080 17 70 ali  +386 2 229 2760,
ki vam je na voljo 24 ur na dan.







 
 



  BANKA NIKOLI NE BO:

 
 od vas zahtevala, da preko e-pošte ali telefona posredujete geslo za dostop do spletne ali mobilne banke.  
  povpraševala o podatkih o kartici: številka, veljavnost ali varnostni koda na hrbtni strani.

Spletne strani OTP banke so:
www.otpbanka.si
bankanet.otpbanka.si
online.otpbanka.si/bankanet/odklepanje/
online.otpbanka.si/bankanet/registracija/
bankanet.otpbanka.si/prijava/poslovni


Banka za izmenjavo zaupnih podatkov, posredovanje informacij o nadgradnji programske opreme ali zahtev po spremembi gesel ne uporablja e-pošte, ampak vam, uporabnikom, pošilja obvestila neposredno v Nabiralnik spletne banke.