V primeru, da boste obrazec oddali v poslovalnici, bo naš uslužbenec preveril tudi vašo istovetnost.
Če razpolagate z elektronskim podpisom, lahko zahtevek oddate tudi preko elektronskega naslova dpo@otpbanka.si.
V kolikor pa z elektronskim podpisom ne razpolagate, zahtevek natisnite, ustrezno izpolnite in podpišite, ter ga posredujte preko pošte na naslov banke (OTP banka d.d., Slovenska cesta 58, 1000 Ljubljana, s pripisom »za DPO«) ali na elektronski naslov dpo@otpbanka.si.
OTP banka si pridružuje pravico, da vas tekom reševanja vašega zahtevka dodatno kontaktira z namenom preveritve oz. pridobitve dodatnih informacij z vaše strani.
Vašo zahtevo bo obravnavala pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki bo zbrala zahtevane podatke in pripravila odgovor za vas. Odgovorili vam bomo brez nepotrebnega odlašanja oz. najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve. Pri zahtevnih ali večkratnih zahtevkih se ta čas lahko podaljša za dva meseca, o čemer vas bomo obvestili.