Kontaktni center | OTP banka

Kontaktni center, kontaktirajte nas, Contact us

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

KAJ VAM PONUJA KONTAKTNI CENTER?


Hitro in enostavno do informacij, tudi 24 ur na dan.






 
 

Avtomatske storitve, ki so vam na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu preko glasovnega odzivnika na številki 080 17 70 ali spletnega klepetalnika Nika:


  stanje na osebnem računu,

  pregled zadnjih 5 transakcijah na osebnem računu,

  stanje kredita

 
 stanje in pregled odprtih izvršb.




Za uporabo avtomatskih storitev potrebujete le svojo davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki.

Postopek avtentikacije je enostaven, skozenj vas vodi odzivnik. Po uspešni avtentikaciji boste prejeli SMS sporočila z zahtevano informacijo.
 





DELOVNI ČAS

vsak delovni dan med 8. in 19. uro

na številki 080 17 70*

ali

+386 2 229 2760 (za klice iz tujine)*.

 

Enostavno, varno in hitro – pravi trenutek za vse informacije brez obiska poslovalnice.


*Klici znotraj Slovenije na telefonsko številko 080 17 70 so brezplačni, medtem ko se klici iz tujine na telefonsko številko +386 2 229 2760 zaračunavajo skladno s cenikom vašega telefonskega operaterja.

 

 

Ostale storitve

 
 sprememba dnevnega limita na plačilni kartici

 
 ukinitev in predčasno naročilo nove kartice

  predčasna aktivacija obnovljene kartice

 
 sprememba dnevnega limita preko spletne ali mobilne banke za imetniške in pooblaščene račune
 
 blokada izgubljene ali ukradene kartice
 
 aktivacija varnostnega SMS obveščanja
 
 aktivacija varnih spletnih nakupov na debetni kartici in kartici z odloženim plačilom
 
 razdelitev nakupa na obroke na kartici z odloženim plačilom Visa
 
 aktivacija Osebnega Plus računa
 
 uvrstitev kartice na white listo na željo stranke

 
sprememba mesečnega limita na kartici z odloženim plačilom
 
  blokada in deblokada spletne in mobilne banke

 naročilo QR kode za poslovno spletno banko
 
 blokada spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net
 
 sprejem in potrditev vloge pri oddaji kartične reklamacije
 
 sprememba kontaktnih podatkov (elektronski naslov in telefonska številka)
 
 sprememba naslova za pošiljanje pošte
 
 naročilo PIN številke za debetno kartico ali kartico z odloženim plačilom
 
 aktivacija ali deaktivacija E-Obvestil
 
 aktivacija ali deaktivacija storitve FLIK
 
 pridobitev ali ukinitev GDPR soglasja
 
 nastavitve obveščanja o stanju in prometu na TRR

 
zapiranje transakcijskega računa na daljavo v primeru, da se nahajte v tujini

 naknadno naročilo izpiskov za transakcijski račun.
 
 preverjanje istovetnosti pri dodajanju kartic v mobilne denarnice (Google Pay, Apple Pay in Garmin Pay) 
 
 deaktivacija in ponovna aktivacija funkcionalnosti Click to Pay
 
 naročilo izbrisne pobotnice po poplačanem kreditu
 

*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.

Naši strokovno usposobljeni sodelavci vam bodo pomagali kar preko telefona.

 
kontakti skrbnikov za podjetja

ALI STE VEDELI?

 
S klicem na telefonsko številko 080 17 70 lahko obstoječe stranke:
  • sklenete Paket Komplet ali Paket Ekstra
  • oddate naročilo za kartico z odloženim plačilom Visa
  • naročite dovoljeno prekoračitev stanja (limit)
  • sklenete Kredit Naprej
  • sklenete zavarovanje kartice, zavarovanje limita, zavarovanje kredita
  • sklenete nezgodno in turistično zavarovanje.
 

Pogosta vprašanja in odgovori:

Kdaj je na voljo Kontaktni center OTP banke?

Avtomatske storitve so vam na voljo kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Naši strokovni sodelavci vam lahko pomagajo med delovniki od 8. do 19. ure na telefonski številki 080 17 70. Za klice iz tujine uporabite številko +386 2 229 27 60. 

Kako uporabljamo avtomatske storitve?

Za uporabo avtomatskih storitev (stanje in zadnjih 5 transakcij na osebnem računu, stanje kredita ter stanje in pregled odprtih izvršb) na telefonski številki 080 17 70 ali spletnem klepetalniku Niku potrebujete davčno številko in mobilno številko, ki ste jo predhodno sporočili banki (v poslovalnici ob odprtju računa ali kadarkoli kasneje).

Kako se avtenticiramo prek Kontaktnega centra?
  1. Če ste uporabnik spletne banke Bank@Net, boste za avtentikacijo potrebovali 6-mestno geslo, ki ga uporabljate za prijavo v Bank@Net. Svoje geslo boste odtipkali na številčnici svojega telefona. Po uspešni avtentikaciji vam bomo želene informacije posredovali v obliki SMS sporočila na vašo mobilno telefonsko številko.
  2. Če ste uporabnik spletne ali mobilne banke Bank@Net, boste avtentikacijo izvedli s potrditvijo potisnega sporočila, ki vam ga pošlje agent prek digitalnih kanalov. Na ta način boste potrdili svojo identiteto.
  3. Če niste uporabnik spletne banke Bank@Net, boste za avtentikacijo poklicali agenta v Kontaktnem centru in vam bo on pomagal pri kreiranju enkratnega gesla.
  4. Kadar vas IVR poveže z agentom, vam le-ta lahko kot eno izmed možnosti ponudi tudi avtentikacijo preko video klica.
Kako se lahko hitro in enostavno avtenticiramo prek potisnega sporočila v digitalnih kanalih?
Avtentikacija preko potisnega sporočila poteka tako, da vam agent med potekom pogovora pošlje zahtevo za potrditev identitete, ki jo prejmete v spletno ali mobilno banko Bank@Net. Svojo identiteto potrdite s pritiskom na gumb »Potrdi«.
Kdo je asistent Niko?

Virtualni asistent Niko je spletni klepetalnik, ki vam pomaga pri iskanju informacij vse dni v tednu, 24 ur na dan. Dostopen je v spletni in mobilni banki Bank@Net ter na spletni strani OTP banke

Katere bančne storitve poleg avtomatskih še lahko opravim preko Kontaktnega centra?

V Kontaktnem centru za vas med delovnim časom opravljamo tudi naslednje storitve:

  • sprememba dnevnega limita na plačilni kartici
  • ukinitev in predčasno naročilo nove kartice
  • predčasna aktivacija obnovljene kartice
  • sprememba dnevnega limita preko spletne ali mobilne banke za imetniške in pooblaščene račune
  • blokada izgubljene ali ukradene kartice
  • aktivacija varnostnega SMS obveščanja
  • aktivacija varnih spletnih nakupov na debetni kartici in kartici z odloženim plačilom
  • razdelitev nakupa na obroke na kartici z odloženim plačilom Visa
  • aktivacija Osebnega Plus računa
  • uvrstitev debetne kartice na črno listo ali umik kartice s črne liste
  • sprememba mesečnega limita na kartici z odloženim plačilom 
  • blokada in deblokada spletne in mobilne banke
  • naročilo QR kode za poslovno spletno banko
  • blokada spletne banke Bank@Net ali mobilne banke mBank@Net
  • sprejem in potrditev vloge pri oddaji kartične reklamacije
  • sprememba matičnih podatkov (elektronski naslov in telefonska številka)
  • sprememba naslova za pošiljanje pošte
  • naročilo PIN številke
  • aktivacija ali ukinitev E-Obvestil
  • aktivacija ali deaktivacija storitve FLIK
  • pridobitev ali ukinitev GDPR soglasja
  • naročilo, sprememba ali ukinitev servisa Hibis obveščanje
  • informacije o delovnem času poslovalnic
  • informacije o menjalnih tečajih
  • zapiranje transakcijskega računa na daljavo
  • naknadno naročilo izpiskov za transakcijski račun.
  • preverjanje istovetnosti pri dodajanju kartic v mobilne denarnice (Google Pay, Apple Pay in Garmin Pay).
  • deaktivacija in ponovna aktivacija funkcionalnosti Click to Pay.
  • naročilo izbrisne pobotnice po poplačanem kreditu.

*Za vse zgoraj omenjene storitve je potrebna avtentikacija, ki jo lahko izvedete preko IVR glasovnega odzivnika ali z video klicem.

Kaj mi omogoča geslo za telefonske storitve in kaj storim v primeru, če geslo pozabim?
Geslo za dostop do telefonskih storitev je trajno in ga lahko večkrat uporabite za avtentikacijo prek interaktivnega glasovnega odzivnika. V primeru pozabljenega gesla si lahko z enostavnim postopkom ustvarite novo geslo – potrebujete le mobilni telefon in svojo debetno kartico Visa.
Kako lahko prekličem kartico ali spletno banko izven delovnega časa Kontaktnega centra?

Preklic kartice in blokada spletne banke sta mogoča 24 ur na dan, vse dni v tednu, na telefonski številki 080 17 70. Za klice iz tujine uporabite številko +386 2 229 2760. Storitev je na voljo fizičnim in poslovnim uporabnikom.

Ali mi lahko pomagate pri uporabi spletne banke?

Naši svetovalci vam lahko pomagajo tudi pri prijavi in uporabi spletne banke Bank@Net ter mobilne banke mBank@Net.

Kaj storim, če opazim sumljive transakcije na svojem računu?
V primeru, da sumite na prevaro nas nemudoma pokličite na 080 17 70 (za klice iz tujine +386 2 229 2760), kjer vam bomo posredovali ustrezne varnostne napotke, kako ravnati v primeru morebitne prevare (blokada spletne oz. mobilne banke in kartic, deaktivacija Flika).

Za blokado kartic se lahko obrnete tudi na Bankart, telefonsko številko najdete na hrbtni strani vaše kartice.
Kaj storim, če je bila kartica zavrnjena pri plačilu?
Pri ugotavljanju razloga za zavrnitev kartice vam lahko pomaga agent, ki skupaj z vami preveri vzroke zavračanja ne glede na to, ali se nahajate doma ali v tujini. Za vpogled v poslovanje s kartico je potrebna avtentikacija imetnika kartice.
Nakupi na obroke visa plačilna kartica OTP banke

Nakupi na obroke


S plačilno kartico z odloženim plačilom OTP banke nakup razdelite na obroke ali nakupe plačajte le enkrat na mesec.


VEČ O TEM

 
Dekle v bež oblačilih in kužek tečeta k zelenemu kavču z oranžnimi blazinami. V prostoru so luč, velike rastline in zavese.

Kredit Naprej


S Kreditom Naprej si lahko zagotovite do 40.000 evrov. Popolnoma pregledno in brez skritih stroškov.
 

VEČ O TEM
 
turistično zavarovanje potovanje tujina covid kritje popust premija

Zavarovanja


Poskrbite za svojo finančno varnost v primeru nepričakovanih dogodkov.

 

VEČ O TEM
 
Dekle z dolgimi lasmi in v karirasti srajci sedi v notranjosti kavarne in gleda v telefon. V ozadju so vidne luči in notranja oprema kavarne.

Kako uporabljati spletno in mobilno banko?


Preberite si, kako enostavna je uporaba spletne in mobilne banke. 

POMOČ
 
OTP Banka

Paket Komplet 


Zmagovalna kombinacija storitev v Paketu Komplet vam omogoča vrsto ugodnosti. 

VEČ O TEM

 
Moški sedi za mizo ob velikem oknu in dela na prenosnem računalniku. Na mizi so skodelica kave, zvezek in pisalo.

Pozabljeno geslo za spletno banko?


Pozabljeno uporabniško ime ali geslo si lahko ponastavite kar sami tukaj:

ODKLEPANJE