Opozorilo o lažnih sporočilih podjetjem | OTP banka

Opozorilo o lažnih sporočilih podjetjem

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Opozorilo o lažnih sporočilih podjetjem

15 januar 2025
OBVESTILA
 
Spletni goljufi so ponovno na delu, saj prek elektronske pošte pošiljajo lažna sporočila v imenu banke, s katerimi vas pozivajo, da kliknete na povezavo – na tak način skušajo pridobiti vaše občutljive podatke.

Bodite previdni in pozorni na znake prevar:
  • Banka od vas nikdar ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro. 
  • Banka prav tako nikdar ne bo zahtevala, da v spletne povezave, poslane po e-pošti, vnesete občutljive podatke kot so prijavni podatki za vstop v spletno in mobilno banko ali podatki o kartici. 
  • Banka od vas ne bo zahtevala ponovne aktivacije naprave.
Takšna sporočila so običajno lažna, zato vam svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju. 

Zgodi se, da lahko v imenu banke prejmete tudi lažni klic, s katerim vas goljufi nagovarjajo, h kliku na povezavo v e-pošti (npr. da bi vam omogočili posodobitev digitalne  banke, posodobitev osebnih podatkov itd.). V tem primeru gre za lažni klic, zato podatkov nikakor ne posredujte.

Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo?
  • Sumljiva sporočila posredujte na info@otpbanka.si, nato jih izbrišite.
  • Ne klikajte na vključene povezave do domnevnih spletnih ali mobilnih bančnih aplikacij.
  • Na povezavi ne vnašajte osebnih ali drugih občutljivih podatkov.
  • Vedno potrdite samo tiste spletne plačilne zahtevke, ki ste jih vnesli sami.
  • V spletno banko vstopajte samo prek preverjene povezave.
Če niste prepričani o pristnosti sporočila, nas kontaktirajte na info@otpbanka.si ali pokličite svojega skrbnika. Z veseljem vam bomo pomagali. 

Če ste povezavo že odprli:
  • in vnesli podatke za vstop v Poslovni Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo
  • in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.
OTP banka pošilja sporočila izključno iz domene @otpbanka.si.

Zaupajte le preverjenim informacijam in poskrbite za varno spletno poslovanje.