Bodite previdni in pozorni na znake prevar:
- Banka od vas nikdar ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro.
- Banka prav tako nikdar ne bo zahtevala, da v spletne povezave, poslane po e-pošti, vnesete občutljive podatke kot so prijavni podatki za vstop v spletno in mobilno banko ali podatki o kartici.
- Banka od vas ne bo zahtevala ponovne aktivacije naprave.
Zgodi se, da lahko v imenu banke prejmete tudi lažni klic, s katerim vas goljufi nagovarjajo, h kliku na povezavo v e-pošti (npr. da bi vam omogočili posodobitev digitalne banke, posodobitev osebnih podatkov itd.). V tem primeru gre za lažni klic, zato podatkov nikakor ne posredujte.
Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo?
- Sumljiva sporočila posredujte na info@otpbanka.si, nato jih izbrišite.
- Ne klikajte na vključene povezave do domnevnih spletnih ali mobilnih bančnih aplikacij.
- Na povezavi ne vnašajte osebnih ali drugih občutljivih podatkov.
- Vedno potrdite samo tiste spletne plačilne zahtevke, ki ste jih vnesli sami.
- V spletno banko vstopajte samo prek preverjene povezave.
Če ste povezavo že odprli:
- in vnesli podatke za vstop v Poslovni Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo
- in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.
Zaupajte le preverjenim informacijam in poskrbite za varno spletno poslovanje.