Obveščamo vas, da mobilna banke za fizične osebe mBank@Net in spletna banke Bank@Net ter Poslovni Bank@Net po odpravi tehničnih težav od sinoči ponovno delujejo nemoteno.
Če ste kot stranka morebiti zaklenili možnost prijave v digitalno banko za fizične osebe, lahko dostop preprosto odklenete sami z uporabo možnosti »Pozabljeno uporabniško ime ali geslo«, ki se nahaja na prijavni strani. Če potrebujete pomoč, vam z veseljem pomagajo svetovalci Kontaktnega centra na 080 17 70.
Še vedno je moten dostop do spletne banke za nekatere poslovne uporabnike Bank@Net com in mobilne banke za poslovne uporabnike mBank@net com. Za uporabnike teh digitalnih bank urejamo druge rešitve za izvajanje plačilnih storitev, o čemer bomo stranke individualno obvestili.
Za nastale nevšečnosti se strankam opravičujemo ter se jim zahvaljujemo za razumevanje in potrpežljivost.
OTP banka
Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost« ali »varnost«. Tam nastavite katere vrste piškotkov želite blokirati ali omogočiti.
Piškotke lahko izbrišete in sicer prav tako preko brskalnika. Izbris je v večini brskalnikov dosegljiv v orodjih imenovanih »izbriši podatke brskanja« ali »izbriši zgodovino brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del) ter izberete izbris piškotkov.
Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.