Obvestilo o ponovnem delovanju digitalnih kanalov za fizične osebe | OTP banka

Obvestilo o ponovnem delovanju digitalnih kanalov za fizične osebe

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Obvestilo o ponovnem delovanju digitalnih kanalov za fizične osebe

16 april 2025
OBVESTILA
 
Obveščamo vas, da mobilna banke za fizične osebe mBank@Net in spletna banke Bank@Net ter Poslovni Bank@Net po odpravi tehničnih težav od sinoči ponovno delujejo nemoteno

Če ste kot stranka morebiti zaklenili možnost prijave v digitalno banko za fizične osebe, lahko dostop preprosto odklenete sami z uporabo možnosti »Pozabljeno uporabniško ime ali geslo«, ki se nahaja na prijavni strani. Če potrebujete pomoč, vam z veseljem pomagajo svetovalci Kontaktnega centra na 080 17 70.  

Še vedno je moten dostop do spletne banke za nekatere poslovne uporabnike Bank@Net com in mobilne banke za poslovne uporabnike mBank@net com. Za uporabnike teh digitalnih bank urejamo druge rešitve za izvajanje plačilnih storitev, o čemer bomo stranke individualno obvestili. 

Za nastale nevšečnosti se strankam opravičujemo ter se jim zahvaljujemo za razumevanje in potrpežljivost. 

OTP banka