OTP banka – dostopna vsem

OTP banka – dostopna vsem

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

OTP banka – dostopna vsem

26 junij 2025
OBVESTILA
 
Skupaj odstranjujemo ovire
 
V OTP banki verjamemo, da mora biti dostop do bančnih storitev omogočen vsem – ne glede na njihove sposobnosti. Zato smo naše poslovanje celovito prilagodili tudi osebam z različnimi oblikami invalidnosti.
 
infografika s predstavitvijo prilagoditev dostopnosti do bančnih storitev
 
Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki začne veljati 28. junija 2025, določa, da morajo biti vse potrošniške storitve, vključno z bančnimi, zasnovane tako, da so dostopne in uporabne za ljudi z različnimi oblikami invalidnosti.

V OTP banki smo v skladu z zakonom uvedli številne pomembne izboljšave.


Prilagoditve v poslovalnicah
  • Dostop brez arhitekturnih ovir: urejeni vhodi, klančine, poti do pomoči in asistenca z zvoncem.
  • Informatorji za pomoč: pripravljeni nuditi spremstvo in pomoč po potrebi.
  • Kontrastne in taktilne oznake: v vseh večjih poslovalnicah so na tleh nameščene taktilne oznake, za lažjo orientacijo slepih in slabovidnih.
  • Prilagojena delovna mesta v vsaki poslovalnici: označena in namenjena invalidom z različnimi oblikami invalidnosti ter prilagojena z ustrezno višino miz, slušno zanko in usposobljenimi bančniki.  

Prijazno do slepih in slabovidnih
  • Braillovi napisi na vhodih (npr. odpiralni čas). 
  • Taktilne poti in oznake v prostoru.
  • Kontrastno označene steklene površine. 
  • Prilagojena pomoč osebja v poslovalnicah.

Podpora za gluhe in naglušne 
  • Slušne zanke – eLoop - na delovnih mestih, namenjenih opravljanju vseh storitev in svetovanju - za boljšo komunikacijo z bančnimi svetovalci.


Prilagojeni bankomati – vse prilagoditve bodo izvedene do konca leta 2025.
  • Prilagojena višina za dostop z invalidskim vozičkom.
  • Taktilna tipkovnica za lažje tipanje.
  • Govorni vmesnik, ki omogoča pretvorbo informacij na zaslonu v govorjeno besedilo prek priključka za slušalke. 


Digitalna dostopnost (spletna stran, spletna banka Bank@net, mobilna banka mbanka@net)
  • Zagotavljamo enostaven, varen in neoviran dostop do spletnih in mobilnih storitev.
  • Omogočene so dodatne funkcionalnosti, ki bodo olajšale uporabo vsem uporabnikom.
  • Visok kontrast, povečava besedila, sprememba pisave, prilagoditev razmikov, ustavitev animacij.
  • Bralniki zaslona in navigacija s tipkovnico.
  • Jasno označene povezave in enostavno izpolnjevanje obrazcev.
  • Prilagojen uporabniški vmesnik v spletni in mobilni banki.
  • Lažja uporaba za vse generacije.
DIGITALNA DOSTOPNOST NA SPLETNI STRANI
 

DIGITALNA DOSTOPNOST V SPLETNI BANKI
 

Kontaktni center za vse 
  • Komunikacija prek telefona, klepetalnika in e-pošte.
  • Dodatne tehnološke rešitve med klici - nova možnost identifikacije strank preko spletne ali mobilne banke: hitro, varno in brez zapletov.
Dostopnost pomeni tudi odnos 

V OTP banki se zavedamo, da dostopnost ni le fizična, ampak tudi čustvena in komunikacijska. Zato smo pripravili izobraževanja za zaposlene, ki spodbuja razumevanje, spoštovanje in vključujočo obravnavo vseh strank.

Skupaj ustvarjamo vključujočo prihodnost

Vsaka prilagoditev šteje. Z vašimi predlogi, potrebami in izkušnjami se še naprej razvijamo v dostopno, odgovorno in vključujočo banko.

Imate predlog ali vprašanje?
Pišite nam na: info@otpbanka.si

OTP banka – tukaj smo za vse.