Spoštovani,
pred kratkim smo vas obvestili, da naj bi se Nova KBM in SKB banka združili 22. avgusta 2024. Spletni goljufi so izkoristili to priložnost in prek elektronske pošte pošiljajo lažna sporočila v imenu Nove KBM, kjer vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke.
Ob tem poudarjamo, da banka v procesu združevanja strankam po elektronski pošti ali po SMS sporočilih NE BO pošiljala povezav, ki bi stranki omogočale prehod iz ene banke v združeno banko.
Banka tudi od vas nikoli ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro.
Nova KBM ali katera koli druga banka (SKB banka ali prihodnja OTP banka) nikoli ne bo zahtevala, da vnesete občutljive podatke, kot so prijavni podatki in podatki o kartici, v spletne povezave, poslane po e-pošti. Prav tako od vas ne bomo zahtevali ponovne aktivacije vaše naprave.
Takšna sporočila so običajno lažna, zato vam svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.
Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo?
Če pa ste povezavo že odprli:
Zahvaljujemo se vam za vašo previdnost.
Vaša Nova KBM
pred kratkim smo vas obvestili, da naj bi se Nova KBM in SKB banka združili 22. avgusta 2024. Spletni goljufi so izkoristili to priložnost in prek elektronske pošte pošiljajo lažna sporočila v imenu Nove KBM, kjer vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke.
Ob tem poudarjamo, da banka v procesu združevanja strankam po elektronski pošti ali po SMS sporočilih NE BO pošiljala povezav, ki bi stranki omogočale prehod iz ene banke v združeno banko.
Banka tudi od vas nikoli ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro.
Nova KBM ali katera koli druga banka (SKB banka ali prihodnja OTP banka) nikoli ne bo zahtevala, da vnesete občutljive podatke, kot so prijavni podatki in podatki o kartici, v spletne povezave, poslane po e-pošti. Prav tako od vas ne bomo zahtevali ponovne aktivacije vaše naprave.
Takšna sporočila so običajno lažna, zato vam svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.
Kako ukrepati, če prejmete sumljivo sporočilo?
- Sumljiva sporočila posredujte na Info@nkbm.si in jih nato izbrišite.
- Ne klikajte na vključene povezave do domnevnih spletnih ali mobilnih bančnih aplikacij.
- Ne vnašajte osebnih ali drugih občutljivih podatkov.
- Vedno potrdite samo tiste spletne plačilne zahtevke, ki ste jih vnesli sami.
Če pa ste povezavo že odprli:
- in vnesli podatke za vstop v Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo v Bank@Netu;
- in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.
Zahvaljujemo se vam za vašo previdnost.
Vaša Nova KBM