Obveščanje o poslovanju na vašem osebnem računu | OTP banka

Obveščanje o poslovanju na vašem osebnem računu

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

OBVEŠČANJE O POSLOVANJU NA VAŠEM RAČUNU

Imetnikom osebnega računa omogočamo SMS obveščanje
o poslovanju na računu in s tem popolno preglednost
nad vsemi spremembami, ki se na računu zgodijo.


Avtomatično boste prejemali SMS obvestila o stanju
ter o prilivih in odlivih na vašem osebnem računu.
 


NAROČI 

 
paper Postopek naročila
V pripravljen obrazec vnesite svoje podatke.
 
Potrdite strinjanje z navedbami.
 
Zaključite oddajo vloge. 
 
Storitev lahko naročite tudi prek Kontaktnega centra. Pokličite nas na 080 17 70. Na voljo smo vam vsak delovnik med 8. in 19. uro.
 
Dodatne možnosti obveščanja

Dodatno vam omogočamo, da sami izbirate med različnimi vrstami obvestil:

  • obveščanje o prejeti Sepa direktni obremenitvi
  • obveščanje o poteku izredne prekoračitve na računu
  • obveščanje o poteku depozita
  • obveščanje o obdelanih in zavrnjenih plačilnih nalogih
  • obveščanje o spremembi stanja.

Lahko tudi izbirate med dnevom v tednu, pogostostjo in zneskom obveščanja. Individualno nastavitev storitev obveščanja po vaši meri lahko uredite v poslovalnici ali preko kontaktnega centra na številki 080 17 70.