Kljub spremembam ima Nova KBM ima najbolj razširjeno mrežo z osnovnimi bančnimi storitvami, saj:
- lahko stranke osnovne bančne storitve (dvig in polog gotovine, vpogled v stanje na računu) brez nadomestila opravijo pri vseh okencih z oznako Nova KBM na skoraj 500 poštah in pogodbenih poštah po vsej Sloveniji.
- eden prednostnih projektov je tudi odpiranje posebnih bančnih okenc na poštah, kjer lahko stranke opravljajo še številne druge zahtevnejše posle, podobno kot na banki: brezgotovinske storitve, odprle račun, uredijo različne vrste kreditiranj in druge oblike storitev ter varčevanj oziroma storitev sodobnih bančnih poti.
- Poleg tega lahko vsi imetniki računa pri Novi KBM, 24 ur na dan in ne glede na delovni čas poslovalnic, poslujejo prek sodobne elektronske banke Bank@Net in mobilne banke mBank@Net. Za pomoč pri poslovanju preko teh kanalov se lahko stranke vedno obrnejo na naše svetovalce.
Reorganizacijo in optimizacijo poslovne mreže so v Novi KBM napovedali že v preteklosti. Združevanje poslovalnic je zlasti posledica sinergij, ki so bile ustvarjene s pridružitvijo PBS in KBS ter spremembe poslovnih modelov in procesov v bančnem sektorju, vključno z digitalizacijo. Nova KBM si bo še naprej prizadevala, da svojim strankam zagotavlja dostopne in kakovostne storitve, tako v poslovalnicah, na poštah kot tudi prek sodobnih prodajnih poti.