To pomeni, da so našim strankam po običajnem delovnem času na voljo vse poslovalnice po državi, široka mreža bankomatov, nemoteno pa delujejo tudi digitalni kanali opravljanja bančnih storitev. Stranke lahko opravljajo vse bančne storitve, tako prek spletne ali mobilne banke kot ob obisku poslovalnice.
Začasno prekinjeno poslovanje z ruskimi rublji (RUB)
Nova KBM banka začasno prekinja celotno poslovanje z ruskimi rublji (RUB). Onemogočeno je izvajanje plačilnih transakcij, trgovanja in menjalniških poslov.
Prekinjen plačilni promet za prejemnike nakazil Sberbank
V skladu z odločbo Banke Slovenije je banki Sberbank v vseh plačilnih sistemih omejeno poslovanje. Z omejitvijo poslovanja je bilo za navedenega udeleženca onemogočeno posredovanje in prejemanje vseh tipov transakcij. Stranke Nove KBM vljudno prosimo, da s transakcijami za tega prejemnika počakajo do nadaljnjega.
Aktualne razmere skrbno spremljamo, finančni ukrepi, ki jih je proti Rusiji sprejela Evropska unija, neposrednega vpliva na poslovanje naše banke ne bodo imeli. Nova KBM ostaja stabilna in močna banka, zaradi tega pa tudi odgovoren partner tako zaposlenim kot strankam.
Običajno se sprememba te nastavitve nahaja v menijski vrstici brskalnika Orodja > Internetne možnosti, razdelek »zasebnost« ali »varnost«. Tam nastavite katere vrste piškotkov želite blokirati ali omogočiti.
Piškotke lahko izbrišete in sicer prav tako preko brskalnika. Izbris je v večini brskalnikov dosegljiv v orodjih imenovanih »izbriši podatke brskanja« ali »izbriši zgodovino brskanja« (okno običajno prikličete tudi s kombinacijo tipk CTRL+Shift+Del) ter izberete izbris piškotkov.
Nekateri brskalniki ponujajo tudi možnost nastavitve »ne sledi mi« ali »do-not-track«, kar pomeni, da lahko generalno zavrnete uporabo piškotov.