OTP banka opozarja na previdno ravnanje z gesli pri vstopu v Bank@Net

Potem ko je minuli petek, 23. januarja, OTP banka hitro zaznala in uspešno omejila poskus spletne goljufije – phishinga, banka sporoča, da danes, 26. januarja, zaznava nove primere pošiljanja zavajajočih sporočil prek e-pošte, ki pozivajo k nadgrajeni prijavi v lažno spletno banko Bank@Net s PIN in enkratnim geslom, ki ga generira uporabnikov varnostni ključek. Namen tovrstnih sporočil je prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

OTP banka opozarja na previdno ravnanje z gesli pri vstopu v Bank@Net

26 januar 2015
OBVESTILA
Potem ko je minuli petek, 23. januarja, OTP banka hitro zaznala in uspešno omejila poskus spletne goljufije – phishinga, banka sporoča, da danes, 26. januarja, zaznava nove primere pošiljanja zavajajočih sporočil prek e-pošte, ki pozivajo k nadgrajeni prijavi v lažno spletno banko Bank@Net s PIN in enkratnim geslom, ki ga generira uporabnikov varnostni ključek. Namen tovrstnih sporočil je prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.
 
Uporabnike spletne banke OTP banka o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča. Če dobijo takšno elektronsko pošto, v OTP banki uporabnikom svetujejo, naj ne odpirajo povezave oz. se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko, saj gre za poskus zlorabe oziroma goljufije.

V spletno banko Bank@Net naj se uporabniki prijavljajo izključno prek spletne strani OTP banke www.otpbanka.si

Če so se uporabniki kljub temu prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem obvestijo OTP banko na elektronski naslov spletneprevare@otpbanka.si .


Stranke naj pred potrjevanjem vedno pregledajo spisek plačil, ki jih potrjujejo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena plačila. Ponarejena sporočila naj nemudoma izbrišejo.


Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na https://www.otpbanka.si , po e-pošti: bankanet@otpbanka.si , Skypu: NovaKBM.Bankanet in po telefonu 02 229 27 60.


OTP banka nikoli ne pošilja tovrstnih sporočil oz. od svojih uporabnikov ne zahteva prijave v spletno banko prek povezav v elektronski pošti. Prav tako ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti niti jih na ta način svojim uporabnikom ne sporoča. OTP banka si z obveščanjem komitentov in dodatnimi varnostmi ukrepi prizadeva za varno in nemoteno poslovanje elektronskega bančništva.