OTP banka ob evropskem tednu denarja predstavila aktivnosti za finančno opismenjevanje

Na današnjem srečanju o finančnem opismenjevanju v Sloveniji, ki ga je pripravilo Združenje bank Slovenije, je OTP banka predstavila dobro prakso na tem področju.

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

OTP banka ob evropskem tednu denarja predstavila aktivnosti za finančno opismenjevanje

12 marec 2015
OBVESTILA
Na današnjem srečanju o finančnem opismenjevanju v Sloveniji, ki ga je pripravilo Združenje bank Slovenije, je OTP banka predstavila dobro prakso na tem področju.
 
Združenje bank Slovenije je danes ob evropskem tednu denarja v Ljubljani pripravilo srečanje z naslovom Finančno opismenjevanje v Sloveniji. Na primeru blagovne znamke Dindin je direktorica Sektorja marketinga in korporativnega komuniciranja OTP banke Alenka Senčar predstavila aktivnosti finančnega opismenjevanja mladih. Blagovna znamka Dindin je namenjena varčevalcem do 10. leta, Dindin pa je junak, ki najmlajšim in njihovim staršem pomaga pri prehodu v svet denarja ter jih na igriv in prijazen način poučuje o pomenu denarja, ravnanju z njim in varčevanju. 
 
Kot ena redkih bank pri nas ima OTP banka posebno spletno podstran Dindin, namenjeno tako otrokom kot staršem. Spletna stran vsebuje interaktivne elemente, izobraževalne vsebine, možnost zastavljanja vprašanj in spoznavanja denarja. Otroci lahko pošiljajo slike, si izmenjavajo risbice in se zabavajo s spletno igro. Funkcionalnost Varčevalnik jim preprosto prikaže, kako privarčevati za določen cilj. Staršem pa so na voljo nasveti, povezani z razvijanjem odnosa do denarja, ter informacije o oblikah varčevanja. Med aktivnostmi finančnega opismenjevanja so tudi dogodki v Dindinovih otroških kotičkih v osrednjih poslovalnicah OTP banke v Mariboru in Ljubljani, na primer pravljične ure s poučnimi vsebinami.
 
Najstnikom in študentom je namenjena blagovna znamka Sveta vladar. Na tem spletnem mestu OTP banka obvešča mlade o aktualnih novicah ali temah, povezanih z denarjem, in jim s spletnimi orodji (na primer Kalkulajf) omogoča preprosto finančno načrtovanje pomembnih ciljev, lažje nadzorovanje življenjskih stroškov ter celovito oceno stroškov najema stanovanja ali potovanja.
 
S ciljem krepitve ugleda in povečanja prepoznavnosti te blagovne znamke se je OTP banka odločila podpreti 8. študentsko marketinško dirko, ki jo Katedra za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru organizira v sodelovanju s Klubom za marketing. Študentska marketinška dirka je marketinški izziv za študente, ki tekmovalnim skupinam omogoča soočenje z resničnim marketinškim primerom iz prakse.
 
V sodelovanju z IRP, Inštitutom za raziskovanje podjetništva - partnerjem z dolgoletnimi izkušnjami pri podjetniškem svetovanju, je OTP banka za podjetnike začetnike, pa tudi za druga podjetja, ki načrtujejo ali uresničujejo razvojne projekte oziroma se srečujejo s poslovnimi izzivi, zasnovala Podjetniški center. Ta omogoča podjetjem in zasebnikom sodobno, varno, zanesljivo ter celovito finančno in svetovalno podporo. Banka pripravlja brezplačne delavnice in strokovna izobraževanja, ki se jih lahko udeležijo vsi poslovni partnerji banke ter člani Podjetniškega centra. Upokojencem pa so na voljo delavnice na temo varne in pravilne uporabe spletne banke OTP banke.