Nova KBM ima najboljšo spletno banko v Sloveniji | OTP banka

Nova KBM ima najboljšo spletno banko v Sloveniji

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Nova KBM ima najboljšo spletno banko v Sloveniji

7 julij 2020
OBVESTILA
V raziskavi spletnega bančništva v Sloveniji, v katero so bile zajete vse slovenske banke in hranilnice ter spletna banka fintech podjetja, je Nova KBM v skupni razvrstitvi dobila največ točk in s tem postala najboljša spletna banka v Sloveniji v 2020.
 

Spletna banka Bank@Net je bila prepoznana kot bolj uporabna, s širšim naborom vsebin in funkcionalnosti od povprečja. Medtem ko je povprečna ocena v raziskavi znašala 58 točk, jih je spletna banka Bank@Net dosegla kar 10 več. Podjetje E-laborat, ki je opravilo raziskavo, je v oceno prvič zajelo tudi oceno celotne izkušnje, ki jo ima uporabnik ob opravljanju storitev in uporabi spletne banke, kar daje nazivu še dodatno vrednost.

 

»Digitalizacija je prednostno razvojno področje naše banke. V Novi KBM širimo nabor storitev, ki jih naše stranke lahko opravijo brez obiska poslovalnic, novi produkti pa so zasnovani tako, da obiski poslovalnic niso več nujni. S tem sledimo potrebam naših strank, ki v rekordnem številu prihajajo na digitalne platforme - tudi tiste, ki digitalnih poti prej niso uporabljale. Tudi sami smo zaznali, da zadovoljstvo med uporabniki naših digitalnih poti narašča. Naziv Najboljša spletna banka v Sloveniji v 2020 potrjuje, da uspešno uresničujemo vizijo biti najboljša banka,« je ob objavi rezultatov raziskave spletnega bančništva v Sloveniji povedal vodja oddelka digitalnega marketinga Tolga Yurteri.

 

Na vseh digitalnih kanalih opravljanja bančnih storitev zagotavljamo visoke standarde varnosti poslovanja. Prek spletne banke lahko naše stranke poleg opravljanja najpogostejših storitev, ki zajemajo vpogled v stanje in promet na transakcijskem računu, plačevanje položnic in prenašanje sredstev med računi, naročijo tudi vse vrste plačilnih kartic, naročijo prekoračitve (limite) na transakcijskem računu, sklepajo varčevanja in depozite, vplačujejo v portfelj vzajemnih skladov in spremljajo svoje naložbe, v virtualni menjalnici opravijo menjavo sredstev v 8 različnih valut, aktivirajo varnostne storitve (varnostni SMS in varno spletno nakupovanje) ter sklenejo potrošniški kredit Naprej v višini do 30.000 € in dobo odplačila do 7 let. Spletna banka Bank@Net predstavlja tudi pomembno orodje komuniciranja s strankami Nove KBM.