Najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji ostajata Bank@Net in mBank@Net | OTP banka

Najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji ostajata Bank@Net in mBank@Net

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Najboljša spletna in mobilna banka v Sloveniji ostajata Bank@Net in mBank@Net

19 september 2022
OBVESTILA
 

V Novi KBM se veselimo prejema naziva Najboljša spletna in mobilna banka, ki sta ga že tretje leto zapored prejeli naša spletna banka Bank@Net in mobilna banka mBank@Net.


Neodvisna raziskava podjetja E-laborat na področju spletnega in mobilnega bančništva podaja odgovore na vprašanje, katera spletna oz. mobilna banka zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo, ima največ funkcionalnosti in vsebine, v kolikšni meri zadovoljuje potrebe uporabnikov, sledi trendom poslovanja in skrbi za potrošnika, ki spletno posluje. V konkurenci analize spletnih in mobilnih bank, ki jih strankam ponujajo slovenske banke, v analizo spletnih bank je bil vključen tudi en, v analizo mobilnih bank pa štirje fintech ponudniki, sta se spletna in mobilna banka Nove KBM uvrstili v kategorijo Napredni digitalci, največ točk pa sta dosegli na vseh ocenjevalnih področjih.

Med ključnimi novostmi, ki smo jih v spletni oz. mobilni banki v preteklem letu svojim strankam ponudili v Novi KBM, so:

  • posodobitev poteklega osebnega dokumenta brez obiska poslovalnice,
  • poslovanje z vzajemnimi skladi in trgovanje s finančnimi instrumenti ter spremljanje stanja naložb,
  • sklepanje kreditov, naročanje vseh plačilnih kartic, varčevanj in depozitov,
  • delitev plačila s kartico z odloženim plačilom na 2-12 obrokov,
  • začasna blokada/deblokada kartice,
  • upravljanje s kartico za plačila na POS, dvige na bankomatih, spletno nakupovanje (omogoči/onemogoči) …

 

Strankam se zahvaljujemo, ker zaupajo našim večkrat nagrajenim vrhunskim digitalnim rešitvam in jim želimo prijetno uporabo najboljše spletne in mobilne banke 2022 tudi v prihodnje.