Lažna sporočila v imenu Nove KBM | OTP banka

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

17 marec 2022
OBVESTILA
 

Spletni goljufi prek elektronske pošte ali SMS sporočil pošiljajo lažna sporočila v imenu Nove KBM, zato svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.

 

Prevara se prične tako, da dobite elektronsko ali SMS sporočilo, v katerem vas pod pretvezo, da sporočilo pošilja Nova KBM, obvestijo npr., da sumljiva transakcija, načrtovana za danes, zahteva nujen pregled ali da je vaš račun blokiran in podobno. Goljufi vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke. Opozarjamo vas, da tega nikakor ne storite, saj gre za lažno povezavo in lažna sporočila v imenu banke. Sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte. Če pa ste povezavo že odprli:

  • in vnesli podatke za vstop v Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo v Bank@Netu;
  • in vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

 

Prav tako pozorno preberite potrditveni SMS žeton in preverite podatke o plačilu.

 

Če ste že potrdili kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, nas o tem nemudoma obvestite na elektronski naslov prevare@nkbm.si.

 

Pomembno: Banka od vas nikoli ne bo zahtevala vaših bančnih podatkov ali pošiljala sporočil s povezavo na prijavno stran elektronskega bančništva – to je lahko prvi znak, da gre za prevaro. Več o tem, kakšne trike uporabljajo spletni goljufi, da bi se dokopali do vaših podatkov, lahko preberete v našem spletnem kotičku Varno poslovanje.