Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM | OTP banka

Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna SMS-sporočila v imenu Nove KBM

9 september 2021
OBVESTILA
Danes smo zaznali povečano število prevar na podlagi SMS-sporočil, poslanih strankam Nove KBM s pozivom, naj kliknejo na povezavo, ki vodi na lažno spletno stran. Opozarjamo, da so takšna sporočila zlonamerna in jih banka ni poslala, zato stranke prosimo, da povezave v sporočilu ne odpirajo.
 

Ob tem poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam SMS- ali e-sporočil s pozivi, da vnesete podatke o karticah (npr. številko PIN), gesla za dostop do spletne ali mobilne banke ali druge podobne podatke.

Če menite, da ste dobili takšno lažno sporočilo in ste vnesli svoje podatke, vam svetujemo, da pokličete kontaktni center Nove KBM na telefonsko številko 080 17 70.

Svetujemo vam, da:

  • neznancem ne zaupajte podatkov svoje bančne kartice
  • podatkov vaše bančne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali po telefonu
  • banka ne bo nikoli zahtevala vnos prijavnih podatkov prek elektronskih sporočil
  • pred prijavo v spletno banko zmeraj preverite spletni naslov – ta se mora glasiti www.nkbm.si
  • si več o aktualnih prevarah lahko preberete na naši spletni strani , dosegljivi pa smo vam tudi na elektronskem naslovu prevare@nkbm.si.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.