Za vzpostavitev izvajanja storitev na daljavo je treba podpisati pristopnico, v kateri so opredeljeni tudi možni načini izvajanja tovrstnih storitev. Osebni bančnik lahko za vas, na osnovi podpisane pristopnice in naročene storitve v okviru posameznega delovnega dne glede na način izvajanja storitev na daljavo, opravlja različne storitve. Nekatere storitve so vam na voljo preko snemalnega telefona, medtem ko je za dodatne storitve potrebna potrditev naročila v spletni ali mobilni banki.
Vaš osebni bančnik opravi določene transakcije na osnovi pogovora z vami in naročila preko snemalnega telefona, za večje transakcije ali sklenitev posla pa vam v zavihek »Zahteve« v spletni ali mobilni banki (m)Bank@Net odloži dokumentacijo. Vi jo pregledate in potrdite z varnostnim SMS-om.
Po izvedbi transakcije ali sklenitve posla osebni bančnik dokumentacijo odloži v vaš nabiralnik (m)Bank@Net, brez dodatnega prihoda na banko in podpisovanja, ali vam jo pošlje po pošti (za neuporabnike mobilne ali spletne banke).
Če niste uporabnik vsaj enega izmed navedenih kanalov, avtentikacija za določene posle poteka preko klicnega centra OTP banke.
Še ne poznate storitve izvajanja transakcij na daljavo? Obrnite se na svojega osebnega bančnika. Več informacij o novostih opravljanja storitev na daljavo pa je na voljo tudi na spletni strani.