Spremembe v ceniku storitev za potrošnike | OTP banka

Obveščamo vas, da bomo 1. januarja 2017 spremenili Cenik storitev za potrošnike

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Spremembe v ceniku storitev za potrošnike

6 oktober 2016
OBVESTILA
Obveščamo vas, da bomo 1. januarja 2017 spremenili Cenik storitev za potrošnike
 
Napovedane spremembe so v naslednjih točkah:
 
  • Vodenje transakcijskega računa
  • Zapiranje transakcijskega računa in transakcijskega računa s hranilno knjižico odprtega manj kot 12 mesecev
  • Izpiski po transakcijskem računu
  • Odobritev dovoljene prekoračitve na transakcijskem računu
  • Obravnava zahtevka za odobritev prekoračitve sredstev na transakcijskem računu, ki ni odobren
  • Predčasna zamenjava kartice Activa Maestro
  • Vpogled v stanje transakcijskega računa s plačilno kartico Activa Maestro na bankomatih drugih bank v Sloveniji (razen na bankomatih Nove KBM)
  • Predčasna zamenjava kartice Debetna Visa
  • Izdaja kartice Debetna Visa
  • Redna (avtomatska) obnova kartice
  • Vpogled v stanje transakcijskega računa s plačilno kartico Debetna Visa na bankomatih drugih bank v Sloveniji (razen na bankomatih Nove KBM)
  • Preklic in preklic preklica veljavnosti hranilnih vlog s hranilno knjižico
  • Zapiranje hranilne vloge odprte manj kot 12 mesecev  
  • SMS sporočila o opravljeni transakciji  
  • Trajni nalog
  • Blokada kartice (Activa Mastercard in Activa Visa)
  • Predčasna zamenjava kartice (Activa Mastercard in Activa Visa)
  • Poslovanje s plačilno kartico Mastercard in Visa
  • Blokada kartice (Mastercard in Visa)
  • Predčasna zamenjava kartice (Mastercard in Visa)
  • Odklepanje uporabnika
  • SMS sporočilo na zahtevo uporabnika
 
Več informacij o ceniku storitev za potrošnike in ponudbi naše banke najdete pri naših svetovalcih v vaši najbližji poslovalnici ali na naši spletni strani. Za dodatne informacije smo vam na voljo tudi na info@nkbm.si ali brezplačni številki 080 17 70.