Raven rezervacij in slabitev je v primerjavi z istim obdobjem lani višja za 113 odstotkov predvsem zaradi velikega števila stečajev in povečane intenzivnosti čiščenja kreditnega portfelja. V banki predvidevajo, da se bo konsolidacija kreditnega portfelja nadaljevala še v naslednjih dveh letih. Kapitalska ustreznost Skupine OTP banke na celotni kapital je bila ob koncu septembra 9,77 odstotkov, nivo kapitala pa 346,4 milijona evrov. Pozitiven vpliv na izboljšanje kapitalske ustreznosti se pričakuje od uresničitve aktivnosti, ki so v polnem teku. Prodaja Zavarovalnice Maribor in delni odkup hibridnih obveznic potekata po načrtu. O povečanju osnovnega kapitala z izdajo novih delnic bodo odločali delničarji na skupščini 11. decembra. Banka je za vse možne odločitve pripravila primerne scenarije, na podlagi katerih je pričakovati uspešno pridobitev dodatnega kapitala do konca letošnjega leta.
Glede na razmere v poslovnem okolju, še vedno trajajočo gospodarsko in finančno krizo, napovedi počasnejšega gospodarskega okrevanja ter glede na aktualne zahteve in pričakovanja deležnikov, namerava banka oblikovati novo strategijo banke in Skupine OTP banke za obdobje od leta 2013 do 2016. »Med pomembnejšimi izhodišči nastajajoče strategije so predvsem intenzivna usmerjenost h komitentom, zagotavljanje uspešnosti in donosnosti poslovanja, osredotočenost na strateške dejavnosti, učinkovito upravljanje s tveganji ter oblikovanje poslovnega modela, ki bo utrjeval stabilnost banke in Skupine ter krepil zaupanje vanju. Z uresničevanjem nove strategije bosta banka in Skupina bolj učinkoviti, uspešni in konkurenčni, to pa bo prinašalo večjo dodana vrednost delničarjem, komitentom, zaposlenim in širšemu okolju,« snovanje nove strategije pojasnjuje predsednik uprave OTP banke, Aleš Hauc.
Banka in Skupina OTP banke se bosta v prihodnje še bolj osredotočali na povečanje stroškovne učinkovitosti, izpolnjevanje regulatornih zahtev in konsolidaciji dejavnosti znotraj skupine. Ob tem se v banki nadaljuje tudi racionalizacija stroškov na vseh področjih poslovanja, ki med drugimi zajema zniževanje stroškov storitev in materiala, uskladitev kadrovske strukture s potrebami in cilji, zmanjševanje števila zaposlenih in preoblikovanje v vitkejšo in enostavnejšo organizacijsko strukturo.