Lažna elektronska sporočila v imenu banke | OTP banka

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna elektronska sporočila v imenu banke

5 avgust 2020
OBVESTILA
V Novi KBM smo bili obveščeni, da so nekatere naše stranke prejele sumljivo elektronsko pošto. Le-ta je videti, kot da jo je poslala banka, vendar so jo poslali spletni goljufi.
 

Namen takih sporočil je prepričati prejemnika, da priponko odpre in s tem okuži svojo delovno postajo.

Primer sporočila:

OTP Banka

 

Želimo vas obvestiti, da sporočila ni poslala Nova KBM. Svetujemo vam, da ob prejemu takšnega ali podobnega sporočila:

 

Ne klikate na povezave ali priponke, kadar je pošiljatelj neznan, sumljiv oz. mu ne zaupate.
• Na tovrstno pošto ne odgovarjajte!
• Če poznate pošiljatelja, vendar je vsebina sporočila sumljiva ali nepričakovana, pred odpiranjem priponk oz. klikom na povezave preverite pristnost pri pošiljatelju preko drugega kanala (npr. po telefonu).