Poleg celovite spremembe celostne podobe tudi digitalnih kanalov Nove KBM (potem ko je banka postala članica Skupine OTP) smo v letošnjem letu v naši spletni in mobilni banki uvedli vrsto pomembnih novosti in izboljšav:
- možnost odprtja računa kadarkoli (24/7) na podlagi selfija
- možnost pridobivanja novih uporabnikov s povabilom prijatelja
- pridobitev kartice z odloženim plačilom in predplačniških kartic s preprostim in celovitim postopkom, vključno z urejanjem limita na kartici
- posodobitev upravljanja z osebnimi naložbami (poslovanje z vzajemnimi skladi in vrednostnimi papirji), izboljšana uporabniška izkušnja in preglednost ter posodobitev uporabniškega profila tveganja (MIFID)
- jasnejši pregled obročnih plačil s karticami
- ciljane ponudbe po meri stranke.
Nova KBM si bo tudi v prihodnje prizadevala za izboljšave digitalnih poti in strankam zagotavljala dostop do vse večjega nabora finančnih storitev in produktov prek spleta ter mobilnih naprav oz. na daljavo.
Strankam se zahvaljujemo, ker zaupajo našim večkrat nagrajenim digitalnim rešitvam in jim želimo prijetno uporabo Najboljše spletne in mobilne banke 2023 tudi v prihodnje.
Če najboljše spletne in mobilne banke v državi še ne uporabljate, si jo v 1 minuti brez obiska poslovalnice lahko aktivirate tukaj.