Aleš Hauc, predsednik uprave OTP banke, poudarja, da bo vodstvo banke skupaj s sodelavci odločno uresničevalo ukrepe nujno potrebnega preoblikovanja banke in Skupine v spet uspešno poslovno institucijo. V banki in Skupini bodo nadaljevali s prestrukturiranjem, z uveljavljanjem potrebnih organizacijskih in procesnih sprememb ter z ustreznimi pravnimi sredstvi ščitili interes banke zaradi domnevnih nepravilnosti v preteklem poslovanju banke. Informacije neimenovanih virov, ki jih je v zadnjem času možno zaslediti v nekaterih medijih, in za katere se zdi, da se z njimi želi ustvariti napačen vtis o odločitvah vodstva, teh usmeritev ne bodo omajali. Prav tako bodo skladno s strateškimi izhodišči okrepili odnos in poslovanje s komitenti ter se osredotočili na osnovno bančno dejavnost. V tej luči predstavlja višja bonitetna ocena OTP banke dober obet za prihodnje poslovanje.
Po lanski dokapitalizaciji banke in izvedenem prenosu slabih terjatev na Družbo za upravljanje terjatev bank se je ocenjena kapitalska ustreznost OTP banke na ravni Skupine dvignila nad 16 odstotkov, okrepile so se posojilne zmožnosti banke ter izboljšalo razmerje med depoziti in krediti.
Načrt prestrukturiranja, ki zajema 16 krovnih zavez za ponovno vzpostavitev dobičkonosnosti in upošteva tudi napoved države, da bo banko prodala, sta banka in Skupina že začeli izpolnjevati v lanskem letu. Potem ko je Evropska komisija lani decembra načrt uradno potrdila, pa se prestrukturiranje še intenzivneje nadaljuje in že daje prve rezultate. Od prihoda nove uprave v banki in celotni Skupini OTP banke se med drugim intenzivno izvaja program racionalizacije stroškov, s katerim je banka uresničila več kot 70 ukrepov, ki so prinesli več kot 5,1 milijona evrov prihranka ter več kot 108 ukrepov v ostalih članicah skupine, ki so že prinesli 1,6 milijona evrov prihranka. V banki ocenjujejo, da bodo vsi ukrepi, od katerih se nekateri še uresničujejo, skupno prihranili več kot 13 milijona evrov. OTP banka ima od lani oktobra tudi varčnejšo in učinkovitejšo notranjo organiziranost. Vse bolj se v banki približujejo tudi željam in potrebam komitentov – med drugim so okrepili razvojno funkcijo v banki, ki skrbi za nadgradnjo storitev in razvoj novih, prav tako pa so v januarju podaljšali poslovni čas številnih poslovalnic po vsej Sloveniji.