Dobiček iz rednega poslovanja Skupine OTP banke je v prvi polovici leta 2011 znašal 1,6 milijona EUR, kar pomeni znižanje v primerjavi s prvo polovico leta 2010, ko je dobiček znašal 25,3 milijona EUR. Čisti dobiček je znašal 2,8 milijona EUR ali 0,07 EUR na delnico.
V istem obdobju je OTP banka d.d., kot matična družba, dosegla dobiček iz rednega poslovanja v višini 7,0 milijona evrov, kar je 50,1 odstotka načrtovanega zneska za leto 2011. Čisti dobiček banke pa je v enakem obdobju znašal 5,6 milijona evrov.
Skupina OTP banke še vedno posluje v oteženih gospodarskih razmerah ob upočasnjenem okrevanju gospodarskega okolja, zato je Skupina OTP banke zaradi povečanega kreditnega tveganja oblikovala višje rezervacije in oslabitve. Neto rezervacije in oslabitve so v obdobju od januarja do junija 2011 znašale 48.910 tisoč evrov oziroma 72,8 odstotka letno načrtovanega zneska.
Bilančna vsota Skupine je na dan 30. junija 2011 znašala 5.844.249 tisoč evrov in je za 0,4 odstotka nižja glede na dan 31. decembra 2010. Skupina je v obdobju januar–junij 2011 dosegla čiste obresti v višini 68.345 tisoč evrov, tj. 48,0 odstotka načrtovanih. V primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta so čiste obresti nižje za 4,5 odstotka.
Kapitalska ustreznost je bila dne 30. 6. 2011 12,79-odstotna, nivo celotnega kapitala pa 539,6 milijona evrov oziroma 22,9 odstotka več kot ob koncu leta 2010.
Predsednik uprave OTP banke Matjaž Kovačič je ob objavi rezultatov poslovanja Skupine izpostavil, da »v Sloveniji še vedno beležimo stagnacijo oziroma upad nekaterih ključnih segmentov realnega gospodarstva. Zato so rezultati Skupine OTP banke v prvi polovici leta 2011 pod precejšnjim vplivom povečanega števila stečajnih postopkov in posledično višjega nivoja oslabitev in rezervacij od planiranih, česar v času letnega načrtovanja ni bilo moč pričakovati v tako veliki meri. Ob polletju smo tako soočeni s slabšim poslovnim izidom, kar pa nam nedvomno predstavlja velik izziv. V Skupini OTP banke kljub slabšim polletnim rezultatom ocenjujemo, da bomo v tretjem in četrtem kvartalu izboljšali poslovanje s ciljem dosegati planske postavke v drugi polovici leta 2011 in tako ob koncu sicer zahtevnega leta zabeležiti soliden poslovni rezultat. Ob tem bomo nadaljevali z izpolnjevanjem naše strategije, ki se osredotoča na povečanje prisotnosti v Adria regiji, disciplino pri upravljanju s tveganji, razpršitev virov prihodkov in na ustvarjanje ustrezne vrednosti naše delničarje.«