OTP banka dostopna vsem – skupaj odstranjujemo ovire

OTP banka dostopna vsem – skupaj odstranjujemo ovire

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

OTP banka dostopna vsem – skupaj odstranjujemo ovire

30 junij 2025
OBVESTILA
 
V OTP banki smo pravočasno in celovito nadgradili dostopnost svojih storitev za osebe z različnimi oblikami invalidnosti, v skladu z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide, ki je stopil v veljavo 28. junija 2025.

Verjamemo, da je dostop do bančnih storitev pravica vsakega posameznika. Naš cilj je ustvariti bančni prostor, kjer se vsak počuti dobrodošlega, kjer je vsak korak enostaven, varen in brez ovir.

Celovit pristop k dostopnosti

Z zavedanjem, da dostopnost presega fizične prilagoditve in vključuje tudi odnos, znanje in tehnologijo, smo izvedli številne spremembe:
  • Poslovalnice brez arhitekturnih ovir: Uredili smo vhode, klančine, poti za pomoč ter namestili zvonce za asistenco. V vsaki poslovalnici so označena in dostopna delovna mesta, prilagojena tudi za uporabnike invalidskih vozičkov.
  • Prijaznost do slepih in slabovidnih: Vpeljali smo kontrastne oznake, taktilne poti ter Braillove napise na vhodih. Steklene površine smo označili z vidnimi kontrastnimi tablami in napisi.
  • Dostopni bankomati: Večina bankomatov ima že nameščene taktilne tipkovnice, na izbranih lokacijah pa so na voljo tudi zvočni vmesniki za uporabo s slušalkami. Nadaljnje nadgradnje sledijo do konca leta.
  • Podpora za gluhe in naglušne: Na določenih delovnih mestih v vsaki poslovalnici smo uvedli slušne zanke, ki omogočajo boljšo komunikacijo med stranko in svetovalcem.
  • Digitalna dostopnost: Naša spletna stran ter spletna in mobilna banka omogočajo uporabo bralnikov zaslona, visokih kontrastov, povečave besedila, navigacijo prek tipkovnice. Uporabniški vmesnik je prilagojen tudi za enostavno izpolnjevanje obrazcev.
  • Kontaktni center za vse: Strankam smo na voljo prek telefona, klepetalnika in e-pošte. Uvedli smo tudi nov, poenostavljen način identifikacije preko spletne ali mobilne banke – varen, hiter in dostopen.
Dostopnost pomeni tudi odnos

Dostopnost ne pomeni le infrastrukture, temveč tudi kulturo in razumevanje. Zato smo za vse zaposlene pripravili izobraževanja o vključujoči obravnavi strank, ki pomaga razumeti potrebe oseb z invalidnostmi in podrobneje predstavi uvedene spremembe. Naši zaposleni pa so usposobljeni za pomoč in spremstvo.

Skupaj odstranjujemo ovire

Vsaka prilagoditev pomeni pomemben korak naprej. Z majhnimi koraki ustvarjamo velike spremembe. OTP banka ostaja prostor, kjer je vsak posameznik pomemben – ne glede na njegove sposobnosti.

OTP banka je zavezana ustvarjanju vključujočega bančnega okolja za vse uporabnike, ne glede na njihove zmožnosti.

Več na OTP banka – dostopna vsem