Lažna sporočila v imenu Nove KBM | OTP banka

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Lažna sporočila v imenu Nove KBM

13 september 2022
OBVESTILA
Obveščamo vas, da v teh dneh zaznavamo povečano število poskusov prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti ali prek SMS-sporočil v imenu Nove KBM, pa tudi v povezavi s sistemom takojšnjih plačil Flik. V njih prejemnike obveščajo, da je zaradi domnevne zlorabe računa potrebno preverjanje identitete stranke ali zahtevajo obvezno potrditev oz. aktivacijo z vnosom osebnih in kartičnih podatkov.
 

Ponovno poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam elektronskih ali SMS-sporočil s povezavami, kamor bi prejemniki morali vnašati podatke o karticah, prijavna gesla za vstop v spletno ali mobilno banko ali druge občutljive podatke.

Svetujemo, da:

  • ne klikate na povezave, poslane prek elektronskega ali SMS-sporočila
  • ne vpisujete nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave.

 

Sumljivo sporočilo izbrišite in nanj ne odgovarjajte.

 

Če pa ste povezavo že odprli in:

  • vnesli podatke za vstop v Bank@Net, vam svetujemo, da preventivno zamenjate svoje geslo v Bank@Netu;
  • vnesli podatke svoje bančne kartice, vam svetujemo, da kartico preventivno blokirate.

 

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.