Članice Združenja bank Slovenije, banke in hranilnice, so pripravile vseslovensko kampanjo ozaveščanja javnosti glede tveganj različnih spletnih prevar. Cilj kampanje je okrepiti zavedanje o kibernetskih tveganjih in spletnih prevarah, z namenom, da bi uporabniki bančnih storitev uspešneje zaznali poskuse prevar in jih pravočasno tudi preprečili. Dejstvo namreč je, da za varnost pri spletnem poslovanju lahko največ naredi vsak posameznik sam.
Kampanja ozaveščanja želi utrditi naslednja osnovna pravila:
- Prek elektronske pošte, SMS sporočila ali telefonskega klica nikoli ne posredujte osebnih podatkov ali gesel za vstop v elektronsko ali mobilno banko.
- Na povezavah, poslanih prek elektronske pošte ali SMS sporočil, nikoli ne vpisujte osebnih podatkov ali gesel za vstop v elektronsko ali mobilno banko.
- Sumljiva sporočila, ki jih domnevno prejmete s strani banke, preverite s svojo banko ali hranilnico, najbolje pa je, da jih nemudoma zbrišete.
- Pogosto menjajte geslo in PIN številko.
- Izogibajte se avtomatskemu shranjevanju gesel v internetnem brskalniku.
- Bodite pozorni na vsak telefonski klic, pri katerem gre za posredovanje osebnih podatkov in gesel.
- Svoj računalnik zaščitite s protivirusnimi programi in požarnimi zidovi.
- Kupujte samo na preverjenih internetnih straneh.
Veliko koristnih informacij o najpogostejših oblikah spletnih in drugih prevar je na voljo tudi na povezavi VARNO POSLOVANJE.
Kampanja ozaveščanja se prične v ponedeljek, 12. junija, ponovljena pa bo v jesenskem času.
Združenje bank Slovenije