31. januarja v Mariboru prenovljene avtobusne linije in novi vozni redi | OTP banka

31. januarja v Mariboru prenovljene avtobusne linije in novi vozni redi

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

V Mariboru plačevanje vožnje na avtobusu možno tudi s plačilno kartico OTP banke

24 januar 2025
OBVESTILA
 
Mestna občina Maribor je danes s podjetjem Marprom in OTP banko predstavila prvo celovito prenovo linij mestnega potniškega prometa v Mariboru z novimi voznimi redi.
 
Del prenove linij je tudi možnost plačevanja vožnje na avtobusu s plačilnimi karticami Visa in Mastercard. Brezstično plačevanje omogoča tudi plačilo za več oseb hkrati in upošteva prestop v roku 75 minut.

Ključni cilji prenove so bili približati javni potniški promet uporabnikom in modernizacija  avtobusnega prometa, kot so plačevanja z bančnimi karticami na avtobusu, digitalizacija (mobilna aplikacija M Mobilnost) in elektrifikacija (dve liniji za že povsem elektrificirani, načrtuje se več novih električnih avtobusov. Z načrtovanjem linij se je zasledovala vizija načrtovanja urbanih območij s poudarkom na javnem prevozu in trajnostni mobilnosti, k spodbujanju uporabe alternativnih prevoznih sredstev in zmanjšanje avtomobilskega prometa in z ustvarjanjem okolja, ki spodbuja peš, kolesarske in javne prevozne poti. 

Uvodoma je župan MO Maribor Aleksander Saša Arsenovič poudaril, da gre za širša prizadevanja MO Maribor za izboljšanje sistema javnega prevoza in posledično kakovosti življenja prebivalcev. “Ne govorimo pa samo o prenovi linij avtobusnega prometa, ampak v mestu na ključnih točkah ustvarjamo pogoje za alternativne načine mobilnosti. ...”

Tiskovne konference se je udeležil tudi Gvido Jemenšek, član uprave OTP banke: »Ponosni smo, da je bila OTP banka izbrana kot partner za omogočanje in zagotavljanje sodobnega načina plačevanja na vseh linijah mestnega potniškega prometa ter da bo po novem plačilo vozovnice možno s plačilnimi karticami Visa in Mastercard.  S tem, ko omogočamo plačevanje vozovnic s plačilnimi karticami, zagotavljamo odlično uporabniško izkušnjo s priročnimi in naprednimi rešitvami končnim uporabnikom, lokalnemu okolju pa razvoj in napredne storitve, ki jih prebivalci pričakujejo. Avtobusni prevoz je tudi bolj trajnostna izbira mobilnosti, kar dolgoročno prispeva h kakovostnejšemu življenju prebivalk in prebivalcev Maribora. OTP banka pa tudi s tem projektom dokazuje, kako močno je ne le vpletena v to okolje, temveč tudi, da nam je pomembna kakovost storitev za prebivalstvo.« 

Alenka Mejač Krassnig, direktorica za Slovenijo, Visa:  »Maribor se pridružuje ostalim slovenskim mestom, kjer smo že uvedli kartično plačevanje na mestnih avtobusih. Naj izpostavim, da smo pri Visi doslej samo v enem izmed slovenskih mest, kjer že imajo možnost kartičnega plačila za vožnjo, zabeležili plačila s karticami iz več kot 130 držav. V Mariboru pa smo v prvih tednih testnega delovanja nove plačilne možnosti zabeležili plačila s karticami iz 27 držav. To jasno kaže, zakaj so kartice pomembno plačilno sredstvo v javnem prometu - omogočajo enostaven dostop tudi tistim, ki niso redni uporabniki javnega prevoza. Te številke pričajo, da si ljudje želijo tudi možnosti kartičnega plačila.« 

Celovita prenova linij javnega mestnega potniškega prometa prinaša tri nove koncepte linij: glavne, povezovalne in integrirane linije, krajše in hitrejše poti, nove avtobusne postaje, zelene nadstrešnice in 15 povezovalnih točk, to so točke, kjer bodo uporabniki lahko presedlali na druge oblike mobilnosti. Prenova linij je bila narejena strokovno s sodelovanje širše skupine ljudi, ki se ukvarjajo z načrtovanjem prometa in trajnostne mobilnosti ter sodelovanje javnosti, uporabnikov in tudi tistih, ki javnega potniškega prometa še ne uporabljajo. Prenovljene linije predstavljajo konsenz stroke, ekonomske vzdržnosti spremembe in izboljšanje uporabniške izkušnje.