Uspešna tudi operativna združitev nekdanje SKB in Nove KBM: stranke OTP banke odslej z najbolj dostopnimi storitvami v Sloveniji | OTP banka

Uspešna tudi operativna združitev nekdanje SKB in Nove KBM: stranke OTP banke odslej z najbolj dostopnimi storitvami v Sloveniji

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

Uspešna tudi operativna združitev nekdanje SKB in Nove KBM: stranke OTP banke odslej z najbolj dostopnimi storitvami v Sloveniji

2 september 2024
OBVESTILA
Ljubljana, 2. september 2024 – Nova KBM d.d. in SKB d.d. sta uspešno zaključili tudi operativni proces združevanja. Bilančna vsota nove združene banke OTP banke d.d. znaša približno 15 milijard evrov. Ena največjih združitev v bančnem sektorju v Sloveniji prinaša močno banko s trdnimi temelji ter razvojno naravnano strategijo. Z uspešno zaključeno migracijo informacijskih sistemov so bili bančni računi strank nekdanje SKB banke uspešno preneseni na informacijski sistem OTP banke. OTP banka je z več kot 900 bančnimi točkami najbolj dostopna banka v Sloveniji, strankam sta na voljo večkratno nagrajeni spletna in mobilna banka.
 
Priprave na operativno združitev Nove KBM in SKB banke so potekale več kot 18 mesecev. Migracija informacijskih sistemov je bila izvedena nemoteno in v predvidenem časovnem okviru. Stranke OTP banke bodo tako lahko dostopale do enotnih digitalnih bančnih kanalov in poslovalnic ter nemoteno opravljali storitve na vseh ostalih bančnih točkah. Ker so digitalni kanali za stranke nekdanje SKB banke novi, se lahko v primeru nejasnosti obrnejo na Kontaktni center OTP banke.

Dr. Sándor Csányi, predsednik upravnega odbora in glavni izvršni direktor OTP banke na Madžarskem je ob tem povedal:
»Eden najpomembnejših dogodkov v zgodovini Skupine OTP je, da smo postali eden izmed vodilnih igralcev v Sloveniji in da lahko naša združena banka odslej še naprej zagotavlja storitve svojim strankam pod imenom OTP banka. Matična OTP banka deluje že 75 let in že skoraj 30 let kot delniška družba, ki kotira na borzi, uspešno konkurira večjim evropskim bankam v regiji srednje in vzhodne Evrope. Slovenska OTP banka je postala ena največjih in najuspešnejših članic mednarodne in zelo ambiciozne bančne skupine ter je pomemben del naših prihodnjih načrtov, da postanemo vodilna banka prihodnjih desetletij na vseh naših trgih. Zahvaljujem se svojim sodelavcem za pripravo te uspešne integracije, našim sedanjim in bodočim strankam pa se zahvaljujem za zaupanje OTP banki.«

John Denhof, predsednik uprave OTP banke:
»Izjemno ponosni smo, da smo z močno podporo matične Skupine OTP uspešno zaključili integracijo dveh velikih bank in strokovnih ekip ter ju združili v močno univerzalno banko s celovito ponudbo sodobnih in kakovostnih, po meri prilagojenih bančnih produktov in storitev. Nadaljujemo z uveljavljanjem naše vizije: biti najboljša banka v Sloveniji in krepitvijo tržnega položaja Skupine OTP  v Sloveniji in širši regiji. Pri združevanju prednosti Nove KBM in SKB banke smo želeli zagotoviti, da so storitve združene banke še bolj priročne, pri čemer sledimo našemu poslanstvu: odličnost v poslovanju s strankami. Zato bomo tudi v prihodnje vlagali v vrhunske digitalne kanale in bančne storitve. Našim strankam bi se želel zahvaliti za njihovo zvestobo in zaupanje. Hkrati se zahvaljujem svojim sodelavcem, ki so s svojimi znanji ter predanostjo prispevali k doseganju tega pomembnega mejnika. Poleg tega, da si prizadevamo biti vodilna slovenska banka, bomo še naprej spodbujali ekipni duh in meritokracijo ter omogočali strokovni razvoj in usposabljanje naših zaposlenih. Prizadevali si bomo postati eden najbolj zaželenih delodajalcev v finančnem sektorju v Sloveniji.«

Najbolj dostopna banka

Strankam bo odslej na voljo največja mreža bančnih točk, saj bodo na več kot 900 lokacijah lahko dostopali do bančnih poslovalnic, bankomatov in poštnih poslovalnic po vsej Sloveniji. Stranke nekdanje Nove KBM in nekdanje SKB banke lahko zdaj bančne storitve opravljajo v celotni mreži poslovalnic OTP banke. Za stranke nekdanje Nove KBM to pomeni 6 % povečanje v primerjavi z začetkom leta 2024, za stranke nekdanje SKB banke pa to predstavlja 600 % povečanje števila razpoložljivih bančnih točk. Poleg tega stranke obeh bank že od začetka leta lahko opravljajo brezplačne dvige gotovine z debetno kartico Visa na več kot 4.000 bankomatih večine članic Skupine OTP, tako v Sloveniji kot tujini.

Vrhunski digitalni kanali ter izboljšana uporabniška izkušnja

Uporabniki nekdanje SKB spletne in mobilne banke lahko odslej uporabljajo večkrat nagrajeni digitalni banki, Bank@Net in mBank@Net. Poleg tega lahko stranke zdaj uporabljajo vrsto avtomatiziranih storitev, ki jih zagotavlja vrhunski Kontaktni center OTP banke. Tako so najbolj priljubljeni produkti banke, kot sta Paket Komplet ali Kredit Naprej oddaljena le telefonski klic, sklenitev pa je v celoti možna tudi preko digitalnih kanalov. Storitve Flik stranke OTP banke lahko opravljajo preko mDenarnice, banka pa omogoča tudi brezstično plačevanja z Google Pay in Apple Pay.

Za vas, predstavnike medijev, smo pripravili nabor uporabnih vsebin, fotografij in video posnetkov, ki so vam na voljo pri medijskih objavah o OTP banki. Preverite v medijskem središču.

Več informacij: pr@otpbanka.si