mBank@Net com | OTP banka

mBank@Net com

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

mBANK@NET COM

Mobilna banka za poslovne uporabnike.




 

Mobilnost

Banka z vami, kjerkoli imate s seboj mobilno napravo. Poslovanje 24 ur na dan, vse dni v letu.

POSTANITE UPORABNIK
 

Enostavno
 

Poenostavljena prijava in potrjevanje nalogov s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza*.

*Prepoznava obraza je omogočena le na napravah z operacijskim sistemom iOS.
 

Varnost

Dostop z varnim sistemom mobilnega žetona mŽeton.



 
 

Kaj omogoča mobilna banka mBank@Net com?

  • Ustvarjanje gesla za vstop v spletno banko Bank@Net com
  • Oddaljeno podpisovanje paketov nalogov, predhodno pripravljenih v spletni banki Bank@Net com in elektronski banki eBank@Net com
  • Ustvarjanje plačilnega naloga v domačem in tujem plačilnem prometu
  • Pregled nad prejetimi e-računi in plačevanje e-računov
  • Shranjevanje predlog plačilnih nalogov
  • Možnost hitrega plačila položnic preko QR kode s funkcijo Slikaj in plačaj
  • Stanje in promet na vseh računih in kreditnih karticah, na katerih je uporabnik pooblaščen
  • Začasna blokada in oblokada kartic z odlogom plačila
  • Pregled stanja na kreditih in depozitih
  • Prejemanje potisnih sporočil ob prejemu plačilnega naloga v podpis, prejemu e-računa in prejemu sporočila banke
  • Informativni prikaz tečajne liste
  • Izmenjava sporočil z banko
  • Pregled poslovne mreže bankomatov in poslovnih enot
 


Pomoč pri uporabi


Za vas smo pripravili uporabniški priročnik o uporabi mobilne banke mBank@Net com:

 Uporabniški priročnik
 

Pogosta vprašanja o takojšnjih plačilih

Kakšne so minimalne tehnične zahteve za delovanje takojšnjih plačil?
Po 9. oktobru pa bo obvezna posodobitev različice mBank@Net com za polno uporabo in delovanje takojšnjih plačil na novo različico 1.8.0. 

Na napravah z nameščenimi starejšimi različicami operacijskih sistemov od spodaj navedenih, mBank@Neta ne bo možno več namestiti, posodobiti ali uporabljati. Zato je obvezna uporaba različice operacijskega sistema za: 
  • Android verzije: 10 ali novejše ter
  • iOS verzije 16 in novejše.
 
Obstoječo različico aplikacije lahko kadarkoli preverite v spletni trgovini ali na vstopni strani aplikacije v desnem zgornjem meniju s klikom na gumb z oznako »i«. 

Pomembno: 

Po uspešni posodobitvi bodo lahko brez prekinitev nadaljevali z uporabo. Dokler ne boste opravili posodobitve, boste lahko na vstopni strani dostopali do Gesla za prijavo in Gesla za podpis, ki ga potrebujete za uporabo in vstop v spletno različico.  
 
Kako naredim takojšnje plačilo?
Na vnosni maski za novo plačilo morate sami označiti polje za Takojšnje plačilo, da bo nalog izveden v največ 10sek. Po izvedenem plačilu boste takoj prejeli tudi sporočilo o uspešnosti izvedbe plačila. 

Možnost takojšnjega plačila je omogočena pri vnosu domačega plačila (UPN in QR koda), plačila v tujino in uvozu paketa, ko plačujete v EUR znotraj SEPA/EGP območja.

Možnost za vklop takojšnjega plačila je na voljo na ekranu na koraku 1. Takojšnje plačilo ni mogoče za prenose med lastnimi računi in uvoze e-računov ter e-dokumentov. 

Kako delujejo takojšnja plačila pri podvojenih plačilih?
Pri podvajanju ene zahteve (plačila) se vam odpre obrazec za urejanje, kjer lahko takojšnje plačilo omogočite ali onemogočite. 

Če podvajate več zahtev hkrati, se nastavitev takojšnjega plačila prenese enako, kot je bila v izvirni zahtevi. Nastavitev preverite tako, da pri zahtevi izberete možnost 'Uredi'. Odpre se obrazec, kjer je prikazano, ali je takojšnje plačilo omogočeno ali onemogočeno.
Kdaj in kako se izvrši preverjanje prejemnika plačila (VoP)?
Preverjanje prejemnika plačila se izvrši pred potrditvijo plačila. Podrobnejše informacije o statusih najdete tukaj.

Po vnosu podatkov na Koraku 1 in z izbiro gumba Naprej, se bo prožilo preverjanje VOP-kjer bo stranka obveščena ali gre za Delno ujemanje ali Ni ujemanja/Preverjanje ni mogoče. 

Kako si nastavim limit za takojšnja plačila?
V okviru takojšnjih plačil obstaja dva limita – dnevni limit za takojšnja plačila in limit za posamezno takojšnje plačilo. Oba lahko urejate v meniju Račun > Podrobnosti > Limiti in nastavitve.

Uvajata se dva nova limita, ki bosta prednastavljena na neomejeno vrednost. Upravljate jih lahko v spletni banki Bank@Net Com, mobilni banki mBank@Net Com ali namizni različici eBank@Net com. 

Dnevni limit za takojšnja plačila lahko spremenite s klikom na 'Uredi limit' ali ga onemogočite z drsnikom. V kolikor je višina dnevnega limita za takojšnja plačila nižja od limita za posamezno takojšnje plačilo, se slednji samodejno zniža na enako vrednost.

Limit za posamezno takojšnje plačilo je privzeto onemogočen. Po prvi aktivaciji ga ni več mogoče izklopiti, višino pa lahko spreminjate prek možnosti 'Uredi limit'. Višina limita za posamezno takojšnje plačilo ne more biti višja od dnevnega limita za takojšnja plačila

Limiti na tujevalutnih računih so enaki kot na evrskem računu in jih ni mogoče spreminjati ločeno.

Pogosta vprašanja pri uporabi mobilne banke mBank@Net com

Kako aktivirati mobilno banko mBank@Net com?
  • Na mobilno napravo naložite aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App store:
  
  • Aktivirajte mobilni žeton, pri čemer uporabite aktivacijsko kodo, ki ste jo od banke prejeli na elektronski naslov, in registracijsko številko, ki ste jo prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona:
 

  • Po aktivaciji mobilnega žetona nastavite PIN številko za vstop v mobilno banko mBank@Net com, s katero se boste vedno prijavljali v mobilno banko. Pri tem upoštevajte nekaj pravil:
  1. številka ne sme biti preprosta (npr. 123456 ali 111111),
  2. številka ne sme biti berljiva z obeh strani (npr. 123321),
  3. številka ne sme vsebovati zaporednih znakov (npr. 123456).

Kje lahko preverim različico operacijskega sistema, ki ga uporabljam?
Obstoječo različico aplikacije lahko kadarkoli preverite v spletni trgovini ali na vstopni strani aplikacije v desnem zgornjem meniju s klikom na gumb z oznako »i«.  Nadgradnja je zahtevana samo za naprave z operacijskimi sistemi, starejšimi od 10 za Android in 16 za iOS.

Različico operacijskega sistema lahko preverite tudi v nastavitvah mobilne naprave.
Ali lahko uporabljam mobilno banko mBank@Net com samostojno, brez spletne banke Bank@Net com ali elektronske banke eBank@Net com?
Da. Mobilno banko lahko uporabljate samostojno.
Trenutno uporabljam spletno banko Poslovni Bank@Net com, rad pa bi pričel tudi z uporabo mobilne banke mBank@Net com. Kaj moram storiti?
Sočasna uporaba spletne banke Poslovni Bank@Net in Halcom rešitve (elektronske banke eBank@Net com, spletne banke Bank@Net com in/ali mobilne banke mBank@Net com) ni mogoče. V kolikor želite pričeti uporabljati mobilno banko mBank@Net com, se oglasite pri svojemu bančnemu skrbniku, pri katerem boste izpolnili prijavne obrazce. Od trenutka prijave mobilne banke mBank@Net com, bo vaša spletna banka Poslovni Bank@Net na voljo le še za pregledovanje zgodovine transakcij.
Pozabil/zaklenil sem PIN za vstop v mobilno banko mBank@Net com. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. V kolikor uporabljate spletno banko Bank@Net com in vanjo dostopate s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Svoj stari mobilni telefon sem zamenjal za novega. Kaj naredim, da bom lahko mobilno banko mBank@Net com uporabljal tudi na novem mobilnem telefonu?
Na svoj novi mobilni telefon morate najprej namestiti aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem morate naročiti nov mobilni žeton. V kolikor uporabljate spletno banko Bank@Net com in vanjo dostopate s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton. Ko prejmete novo aktivacijsko kodo in registracijsko številko, sledite postopku za aktivacijo mobilnega žetona znotraj mobilne aplikacije mBank@Net com na svojem novem mobilnem telefonu. Po aktivaciji mobilnega žetona boste določili novo geslo PIN za vstopanje v mobilno banko in s tem je postopek namestitve mobilne banke mBank@Net com zaključen.
Kako lahko uredim predlogo plačila?
Obstoječe Predloge plačil najdete na domači strani izbranega računa z izbiro Predloge. Izberite želeno predlogo, podrsajte desno in izberite možnost Uredi. Odprl se vam bo UPN obrazec, na katerem lahko naredite spremembe in jih potrdite s klikom na Shrani.


 


Minimalne tehnične zahteve za brezhibno delovanje


Banka ne odgovarja za brezhibno delovanje funkcionalnosti, ki so odvisne od brezhibnega delovanja strojne opreme naprave, na kateri uporabnik uporablja naše digitalne kanale.
 
Mobilne banke mBank@Net com:
  • mBank@Net com verzija 1.8.0.
  • Operacijski sistem Android verzija 10* in novejše ter iOS verzija 16.0* in novejše.

*Starejše verzije od 1.8.0 in starejši operacijski sistemi od Android verzije 10 ter iOS verzije 16.0 ne delujejo.
 

Kako do poslovne mobilne banke?

Posvetujte se z nami


Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte naše skrbnike, ki vam bodo z veseljem pomagali pri vaši končni odločitvi.

 
 

Pošljite povpraševanje


Smo vas prepričali z našo ponudbo?
Pošljite nam vaše povpraševanje.



ZANIMA ME