Bank@Net com | OTP banka

Bank@Net com

Upravljanje s piškotki
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) je za uporabo določenih piškotkov potrebna privolitev uporabnika. Uporabo piškotkov lahko tudi kadarkoli zavrnete. Po zavrnitvi boste našo spletno mesto še vedno lahko obiskali, vendar spletna stran morda ne bo delovala na predviden način.
Ali soglašate z uporabo sledečih piškotov?
Nujno potrebni piškotki
Piškotki za shranjevanje vaših prednostnih izbir in nastavitev
Soglašam
Ne soglašam
Google Analytics piškotki za analitične namene
Soglašam
Ne soglašam
Piškotki tretjih oseb (Facebook, Twitter, LinkedIn, Ad Words, Hotjar)
Soglašam
Ne soglašam
Začnite tipkati, kar iščete

BANK@NET COM

Spletna banka za poslovne uporabnike.




 

OTP Banka

Dostopnost

Poslovanje 24 ur na dan, vse dni v letu.


PRIJAVA
 

OTP Banka

Celovitost

Pregled nad poslovnimi financami v OTP banki na enem mestu.

POSTANITE UPORABNIK
 

OTP Banka

Varnost

Dostop z varnim sistemom mobilnega žetona ali kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA.

 
 

Kaj omogoča spletna banka Bank@Net com?


Celovit pregled nad poslovnimi financami, saj so na enem mestu zbrane informacije o stanju, prilivih in odlivih na poslovnih računih, kreditnih karticah, limitu, kreditih in depozitih.
 
 
Celovit pregled nad poslovnimi financami
  • Zanesljivo in pregledno opravljanje domačega, čezmejnega plačilnega prometa in plačilnega prometa s tretjimi državami.
  • Informacije o stanju in prometu na poslovnih računih v vseh valutah.
  • Poslovanje s svojimi računi in računi drugih podjetij, na katerih ste pooblaščeni.
  • Vnos kreditnih plačil v čakalno vrsto za plačila z valuto tudi do 360 dni vnaprej.
  • Pripravo različnih plačilnih nalogov (UPN, direktne obremenitve SEPA, množična plačila SEPA, kompenzacijski nalogi, plačila v tujino).
  • Pregled direktnih obremenitev SEPA, podajo preklica in ugovora ter zahteve za povračilo na računu plačnika.
  • Oddaljeno podpisovanje predhodno pripravljenih paketov v elektronski banki eBank@Net com.
  • Naročilo zamenjave mobilnega žetona.
  • Možnost prijave/odjave prejema e-računov v spletno banko Bank@Net com pri izbranih izdajateljih e-računov.
  • Izdajanje in prejemanje e-računov.
  • Pregled prejetih e-računov.
  • Pregled stanja kreditov in depozitov uporabnika.
  • Pregled prometa po karticah z odlogom plačila.
  • Začasna blokada in odblokada kartic z odlogom plačila.
  • Izmenjava datotek.
  • Naročilo akreditiva.
  • Pregled podjetniške tečajne liste in tečajne liste ECB.
  • Možna razmejitev pravic priprave in pošiljanja nalogov od pravic podpisovanja.
  • Na voljo v slovenskem in angleškem jeziku.
  •  
Enostavna uporaba

Spletna banka je zelo enostavna za uporabo. Znotraj aplikacije je na voljo Pomoč s pojasnili za izvajanje posameznih vrst transakcij.

Večja mobilnost

V spletni banki lahko pregledate in podpišete naloge, ki jih je drugi pooblaščenec predhodno pripravil v spletni banki Bank@Net com in elektronski banki eBank@Net com.

Prihranek časa in denarja
Nadomestilo za obdelavo nalogov v poslovni spletni banki je zaradi popolne avtomatiziranosti nižja od nadomestila obdelave nalogov v banki.
Visoka stopnja varnosti
Visoko stopnjo varnosti zagotavlja uporaba naprednega kvalificiranega digitalnega potrdila Halcom CA na pametni kartici ali USB ključu in preizkušen sistem varne identifikacije.
Dostopnost
Vsak trenutek imate vpogled v različne podatke o poslovnem računu oziroma poslovnih računih podjetja. Prav tako imate možnost posredovanja plačilnih nalogov ne glede na delovni čas banke. Plačila pa se izvedejo v skladu s pravili delovanja plačilnega sistema v Sloveniji oziroma urnikom obdelav v banki za plačilne naloge s tujino.
OTP Banka

Kvalifiricano digitalno potrdilo Halcom CA

  • Na pametni kartici ali USB ključu
  • Možnost naročila pri OTP banki
  • Visoka stopnja varnosti
 
                       
 

Mobilni žeton 

  • Aktivacija preko mobilne aplikacije mBank@Net com
  • Omogoča kreiranje enkratnega gesla za dostopanje do spletne banke in potrjevanje transakcij
  • Visoka stopnja varnosti.
  • Brezplačna izdaja in zamenjava
 
                OTP Banka       OTP Banka
 

OTP Banka
Pomoč pri uporabi


Za vas smo pripravili uporabniški priročnik o uporabi spletne banke Bank@Net com:

 Uporabniški priročnik
 

Pogosta vprašanja pri uporabi spletne banke Bank@Net com

Kako uporabljati spletno banko Bank@Net com s kvalificiranim digitalnim potrdilom?
Kvalificirano digitalno potrdilo (na pametni kartici ali ključu) priklopite na računalnik. Ko ga računalnik prepozna, vnesite PIN digitalnega potrdila.


OTP Banka
 
Kako namestiti programsko opremo Nexus Personal?
Pogoj za dostopanje do Bank@Net com s kvalificiranim digitalnim potrdilom je, da imate na računalniku nameščeno programsko opremo Nexus Personal. Za namestitev programa sledite video navodilom.
Zaklenil sem PIN za kvalificirano digitalno potrdilo Halcom CA. Kako ga odklenem?
Prosimo, sledite navodilom, objavljenim na spletni strani Halcom.
Kako uporabljati spletno banko Bank@Net com z mobilnim žetonom?
V kolikor boste v Bank@Net com vstopili z mobilnim žetonom, morate:
  • Na mobilno napravo naložiti novo mobilno aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store:
OTP Banka  OTP Banka
  • Aktivirati mobilni žeton, pri čemer uporabite aktivacijsko kodo, ki jo ste jo od banke prejeli na elektronski naslov, in registracijsko številko, ki ste jo prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega žetona:
 OTP Banka

OTP Banka
  • Za vstop v Bank@Net com na prijavni strani vnesite uporabniško ime, ki ste ga prejeli na obrazcu Vloga za naročilo mobilnega:
OTP Banka
  • Vsakokrat ob vstopu v Bank@Net com na prijavni strani vnesete tudi enkratno geslo, ki ga ustvarite z mobilnim žetonom:
OTP Banka
 
Do spletne banke Bank@Net com dostopam z mobilnim žetonom. Pozabil sem uporabniško ime. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. V kolikor do spletne banke Bank@Net com dostopate tudi s kvalificiranim digitalnim potrdilom Halcom CA, lahko zamenjavo mobilnega žetona naročite tudi prek naročila v spletni banki. Sicer pa se oglasite pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Za vstop v spletno banko uporabljam mobilni žeton. Ker sem pozabil/zaklenil PIN za vstop v mobilno banko mBank@Net com, ne morem ustvariti gesla za vstop v spletno banko. Kaj storiti?
Potrebno je naročiti nov mobilni žeton. Oglasite se pri svojem bančnemu skrbniku, pri katerem boste oddali naročilo za nov mobilni žeton.
Svoj stari mobilni telefon sem zamenjal za novega. Kaj naredim, da bom lahko na novem mobilnem telefonu ustvaril geslo za vstop v spletno banko?
Na svoj novi mobilni telefon morate najprej namestiti aplikacijo mBank@Net com, ki je na voljo v spletni trgovini Google Play in App Store. Zatem morate naročiti nov mobilni žeton, kar storite pri svojem bančnemu skrbniku. Ko prejmete novo aktivacijsko kodo in registracijsko številko, sledite postopku za aktivacijo mobilnega žetona znotraj mobilne aplikacije mBank@Net com na svojem novem mobilnem telefonu. Po aktivaciji mobilnega žetona boste določili novo geslo PIN za vstopanje v mobilno banko in s tem je postopek namestitve mobilne banke mBank@Net com zaključen. Tako boste geslo za vstop v spletno banko lahko ustvarili na novem mobilnem telefonu znotraj mobilne banke mBank@Net com.
Kako podpišem transakcijo v spletni banki Bank@Net com s pomočjo mobilnega žetona?
  1. Najprej v spletni banki Bank@Net com pripravite paket plačilnih nalogov za podpis. S klikom »podpiši« se odpre okno s KODO, ki jo potrebujete za podpis z mobilnim žetonom.
  2. Na mobilni napravi v mobilni aplikaciji mBank@Net com izberite opcijo »OTP za podpis«. Iz spletne banke Bank@Net com prepišite kodo iz zaslona v mobilno aplikacijo in vnesite osebno številko PIN, ki jo uporabljate za vstop v mobilno aplikacijo mBank@Net com. S klikom na »USTVARITE GESLO« se generira enkratno geslo (številka) za podpis paketa v spletni banki Bank@Net com.
  3. Ustvarjeno geslo prepišite v Bank@Net com in s klikom »POTRDI« se v Bank@Net com izvede avtorizacija in pošlje paket v banko.

OTP Banka
Kako pravilno pripraviti pakete nalogov v xml formatu in v skladu s SEPA standardi?
V Bank@Net com je mogoče uvoziti datoteko le, če je ta pripravljena v XML formatu in v skladu s SEPA standardi. Standardi in priročniki so na voljo na spletni strani Združenja bank Slovenije in so vam v pomoč pri preverjanju napak pri pripravi paketov.

Kako do spletne banke?

OTP Banka

Posvetujte se z nami


Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte naše skrbnike, ki vam bodo z veseljem pomagali pri vaši končni odločitvi.


 
 
OTP Banka

Pošljite povpraševanje


Smo vas prepričali z našo ponudbo?
Pošljite nam vaše povpraševanje.




ZANIMA ME